Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/46370
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБалашов, Костянтин В'ячеславович-
dc.contributor.authorМогільницький, Андрій Олександрович-
dc.date.accessioned2022-12-13T09:33:38Z-
dc.date.available2022-12-13T09:33:38Z-
dc.date.issued2022-05-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/46370-
dc.description.abstractКраще розуміння соціальних чинників впливу на здоров’я дозволить оптимізувати тактику комунікаційних дій, спрямованих на корекцію поведінкових детермінант виникнення НІЗ. Крім того, визначення та подальша мінімізація виявлених перешкод до ведення здорового способу життя має зробити прийняття здорової поведінки бажанішим для населення через механізми, описані теорією соціального маркетингу.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherУжНУuk
dc.subjectГромадське здоров'яuk
dc.subjectсоціальний маркетинг, неінфекційні захворювання, соціальні детермінантиuk
dc.titleСоціальні детермінанти здорового способу життя: результати крос-секційного дослідженняuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeТези до статтіuk
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри наук про здоров’я

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
__2022.pdf609.58 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.