Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/47333
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Палько, Тетяна Василівна | - |
dc.date.accessioned | 2023-01-30T19:07:56Z | - |
dc.date.available | 2023-01-30T19:07:56Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.citation | Палько Т.В. Неперервність і наступність освітньої моделі навчання у реалізації Концепції НУШ: науково-методичний аспект//«Перспективи та інновації науки» Серія «Педагогіка» (Категорія Б). Випуск № 13(18) (2022). Київ | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/47333 | - |
dc.description.abstract | У статті порушуються питання, пов’язані з наступністю міжрізними рівнями освіти: дошкільною, початковою та базовою середньою. Зміни, що відбуваються в освіті вибудовуються на основі демократичних принципів та гуманістичних ідеалів, ґрунтуються на нових зв’язках вихователя/учителя, здобувача освіти, його батьків і громадськості. Усі ці трансформації позначаються на всіх рівнях освіти – від дошкільної до загальної середньої освіти.Для ефективного переходу здобувача освіти від дошкільної до початкової освіти, а далі до загальної середньої освіти, потрібно орієнтуватися на загальні засади Концепції освіти дітей раннього та дошкільного віку і Концепції НУШ, у центрі навчання яких – особистість здобувача освіти, його: потреби, мотиви, попередній досвід, здібності, активність, інтелект, індивідуально-психологічні особливості, ціннісні орієнтири, отже, навчання є антропометричним за метою, змістом і формами організації. Під час дослідження цих питань, зіставляючи зазначені вище нормативні документи дошкільної тазагальної середньої освіти, віднаходимо реперні точки, які розкриваємо, аналізуючи наукові розробки, психолого-педагогічну, навчально-методичну літературу, інформаційні джерела із зазначеної вище проблематики, а також практичну діяльність у процесі підвищення кваліфікації педагогічних працівників на базі Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти. Ми приходимо до висновку, що наступність та взаємодія утворюють простір для реалізації в педагогічному процесі закладів дошкільної, початкової та загальної середньої освіти єдиної, динамічної та перспективної системи, спрямованої на безкризовий розвиток дітей у новій для них соціальній ситуації – шкільному навчанні.Важливими єпершочергові шляхи реалізації наступності на всіх рівнях освіти, які ми накреслюємо і, які можуть стати дорожньою картою у процесі переходу від однієї до іншої ланки освіти. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.relation.ispartofseries | «Педагогіка»; | - |
dc.subject | наступність; Нова українськашкола;Базовий компонент дошкільної освіти; Державні стандарти | uk |
dc.title | Неперервність і наступність освітньої моделі навчання у реалізації Концепції НУШ: науково-методичний аспект | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Appears in Collections: | Наукові публікації кафедри наук про здоров’я |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
НЕПЕРЕРВНІСТЬ І НАСТУПНІСТЬ ОСВІТНЬОЇ МОДЕЛІ НАВЧАННЯ У РЕАЛІЗАЦІЇ КОНЦЕПЦІЇ НУШ.pdf | 237.17 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.