Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/48527
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСоломка, Едуард Тіберійович-
dc.date.accessioned2023-03-07T11:13:06Z-
dc.date.available2023-03-07T11:13:06Z-
dc.date.issued2005-
dc.identifier.citationСоломка, Е. Т. Педагогічна культура як складова професійного розвитку особистості / Е. Т. Соломка // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Медицина / відп. ред. В.І. Русин. – Ужгород : УжНУ, 2005. – Вип. 24. – С. 203-205. – Бібліогр.: с. 205 (19 назв). – Рез. англ.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/48527-
dc.description.abstractThe main aim of the article is the theoretic orientation of the high school students to the professional culture. It is established, that the personality professional promotion, is formed, besides, bу pedagogical culture.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherУжНУuk
dc.subjectпрофесійна культураuk
dc.subjectпедагогічна культураuk
dc.subjectціннісна-мотиваційна домінантаuk
dc.subjectпрофесійно значимі сенсиuk
dc.subjectprofessional cultureuk
dc.subjectpedagogical cultureuk
dc.subjectvaluable-motivate dominanceuk
dc.subjectprofessionally important sensesuk
dc.titleПедагогічна культура як складова професійного розвитку особистостіuk
dc.title.alternativePedagogical culture as а component of thе personality professional promotionuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Медицина. Випуск 24 - 2005



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.