Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/4913
Title: Організаційно-економічний стан функціонування кредитної системи Закарпатської області
Other Titles: Organisational economic state of Transcarpathian region credit system functioning
Authors: Чопей, Л.І.
Keywords: кредитна система, банки, небанківські фінансово-кредитні установи, валовий регіональний продукт
Issue Date: 2011
Publisher: Видавництво УжНУ "Говерла"
Citation: Чопей, Л. І. Організаційно-економічний стан функціонування кредитної системи Закарпатської області [Текст] / Л. І. Чопей. // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Економіка / редкол.: В.П. Мікловда (гол. ред.), М.І. Пітюлич, Н.М. Гапак та ін. – Ужгород: Видавництво УжНУ "Говерла", 2011. – Спецвип. 33. Ч. 4. – С. 136–140. – Бібліогр.: с. 140 (11 назв).
Series/Report no.: Економіка;
Abstract: У статті досліджено сутність поняття кредитна система та основні її функції. Розглянуто організаційну структуру кредитної системи Закарпатської області. Проведено аналіз основних показників діяльності банків та небанківських фінансово-кредитних установ на грошово-кредитного ринку Закарпатської області у 2008-2009 рр. Ключові слова: кредитна система, банки, небанківські фінансово-кредитні установи, валовий регіональний продукт.
Description: The essence of the credit system and its core functions are explored in the article. Credit system organizational structure of the Transcarpathian region is examined. Analysis of key performance indicators of banks and non-bank financial institutions within the money market of Transcarpathian region in 2008-2009 is carried out. Key words: credit system, banks, non-bank financial-credit institutions, gross regional product.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/4913
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Економіка. Спецвипуск 33 Частина 4 - 2011



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.