Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/4977
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЧорна, О.Є.-
dc.contributor.authorФілатов, Б.Г.-
dc.date.accessioned2015-11-27T12:57:19Z-
dc.date.available2015-11-27T12:57:19Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationЧайка, І. П. Маркетинг як чинник підвищення ефективності функціонування вищого навчального закладу / І. П. Чайка, І. Г. Брітченко // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Економіка / редкол.: В.П. Мікловда (гол. ред.), М.І. Пітюлич, Н.М. Гапак та ін. – Ужгород: Видавництво УжНУ, 2011. – Спецвип. 33. Ч. 2.– С. 299–302. – Бібліогр.: с. 302 (4 назви).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/4977-
dc.descriptionThe paper is dedicated to consider the concept of risk to reputation of a commercial bank, stated the main categories of risk and creating a positive image of the bank, and also marked out the main components of its parts. A separate piece of research is devoted to analysis of the influence of public opinion on the reputation of a commercial bank and the main approaches to managing and building a positive image in society. Also considered the principles of risk management reputation, which are used in international practice and based on the internal control system. Presented approaches to assessing the reputation of a commercial bank and the basic directions of influence to reduce the risk of reputation. Key words: risk to reputation of a commercial bank, risk categories reputation, risk assessment of reputation, risk management reputation, image of a commercial bank.uk
dc.description.abstractРозглянуто сутність поняття ризику репутації комерційному банку, сформульовано основні категорії ризику та формування позитивного іміджу банку, а також виокремлено основні його складові частини. Окрема частина дослідження присвячена аналізу впливу суспільної думки на репутацію комерційного банку та наведено основні підходи щодо управління та формування позитивного іміджу у суспільстві. Також розглянуто принципи управління ризиком репутації, які застосовуються у закордонній практиці та базуються на системі внутрішнього контролю. Наведено підходи щодо оцінки репутації комерційного банку та запропоновано основні напрямки впливу зменшення ризику репутації. Ключові слова: ризик репутації комерційного банку, категорії ризику репутації, оцінка ризику репутації, управління ризиком репутації, імідж комерційного банку.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУuk
dc.relation.ispartofseriesЕкономіка;-
dc.subjectризик репутації комерційного банкуuk
dc.subjectкатегорії ризику репутаціїuk
dc.subjectоцінка ризику репутаціїuk
dc.subjectуправління ризиком репутаціїuk
dc.subjectімідж комерційного банкуuk
dc.titleУправління ризиком репутації комерційного банкуuk
dc.title.alternativeManagement of the risk of the reputation of a commercial bankuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Економіка. Спецвипуск 33 Частина 2 - 2011

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
УПРАВЛІННЯ РИЗИКОМ РЕПУТАЦІЇ КОМЕРЦІЙНОГО БАНКУ.pdf250.81 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.