Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/51583
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКушнір, Наталія Олексіївна-
dc.contributor.authorХиминець, Володимир Васильович-
dc.date.accessioned2023-05-16T19:30:59Z-
dc.date.available2023-05-16T19:30:59Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationНауковий вісник Ужгородського університету. Серія «Економіка». Випуск 2 (54). Ужгород, 2019uk
dc.identifier.issn2409-6857-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/51583-
dc.description.abstractУ статті висвітлюється сучасний стан інвестиційної діяльності в Україні. Визначено рейтингові позиції країни на світовій арені стосовно ключових показників, а саме: легкості ведення бізнесу, інвестиційної привабливості тощо. Зображено динаміку надходження іноземних інвестицій в Україну. Здійснено аналіз законодавчих актів щодо покращення інвестиційного клімату в країні. Проаналізовано ключові фактори, що гальмують інвестиційну складову країни. Окреслено важливі кроки у законодавчому полі, що покращують інвестиційний імідж України на міжнародній арені.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesСерія «Економіка»;Випуск 2(54)-
dc.subjectінвестиційний кліматuk
dc.subjectпрямі іноземні інвестиціїuk
dc.subjectекономікаuk
dc.subjectгалузіuk
dc.subjectкраїни-інвесториuk
dc.subjectзаконодавствоuk
dc.subjectзакони Україниuk
dc.subjectекспортuk
dc.subjectімпортuk
dc.subjectінвестиційна привабливістьuk
dc.titleОцінка та тенденції інвестиційної діяльності Україниuk
dc.title.alternativeEVALUATION AND TRENDS OF INVESTMENT ACTIVITIES OF UKRAINEuk
dc.typePresentationuk
dc.typeDatasetuk
dc.typeLearning Objectuk
dc.typeImageuk
dc.typeImage, 3-Duk
dc.typeMapuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Наукові публікацї кафедри міжнародних економічних відносин

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Випуск 2(54) (10).pdf8.5 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.