Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5195
Title: Основи менеджменту та маркетингу
Authors: Машкара-Чокнадій, Вікторія Василівна
Keywords: Менеджмент, Маркетинг
Issue Date: 2014
Publisher: УжНУ
Citation: Машкара-Чокнадій В.В. Основи менеджменту та маркетингу // Навчально-методичний комплекс для студентів 3 курсу факультету міжнародних відносин, спеціальності: «міжнародні економічні відносини». – Ужгород, 2014. – с. 35
Abstract: Менеджмент та маркетинг вважаються однією з наймолодших дисциплін, які викладаються у вищих навчальних закладах, та складається із двох автономних напрямків – менеджменту та маркетингу. Сама наука в Україні в повноцінній формі зародилась лише після розпаду Радянського Союзу, а власних ознак набула після здобуття Україною статусу країни з ринковою економікою в 2005р.
Type: Text
Publication type: Методичні рекомендації
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5195
Appears in Collections:Наукові публікацї кафедри міжнародних економічних відносин

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Методичка-ОММ_2014.pdf680.46 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.