Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/52181
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кіш, Надія Василівна | - |
dc.contributor.author | Канюк, Олександра Любомирівна | - |
dc.date.accessioned | 2023-06-14T10:31:29Z | - |
dc.date.available | 2023-06-14T10:31:29Z | - |
dc.date.issued | 2022-10-25 | - |
dc.identifier.citation | Розвиток сучасної освіти і науки: результати, проблеми, перспективи. Том ХІIІ: Утилітарна цінність наукових досліджень / [Ред.: Я. Ґжесяк, І. Зимомря, В. Ільницький]. Конін – Ужгород – Перемишль – Херсон: Посвіт, 2022. 258 с. Rozwój nowoczesnej edukacji i nauki – stan, poblemy, perspektywy. Tom ХІІI: Utylitarne wartości badań naukowych / [Red.: J. Grzesiak, I. Zymomrya, W. Ilnytskyj]. Konin – Użhorod – Przemyśl – Chersoń: Poswit, 2022. 258 s. | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/52181 | - |
dc.description | Видання містить матеріали, що лягли в основу доповідей XІIІ-ї Міжнародної науково-практичної конференції «Розвиток сучасної освіти і науки: результати, проблеми, перспективи». Молоді та досвідчені науковці висвітлюють актуальні питання в галузях педагогіки, психології, мовознавства та літературознавства, мистецтвознавства, історичних, суспільних та природничих наук, туризму, фізичного виховання та реабілітації. Матеріали стануть корисними для широкої наукової громадськості, викладачів, аспірантів, студентів. | uk |
dc.description.abstract | Аргументація являє собою фазу ділового спілкування, яка вимагає знань, концентрації уваги, володіння матеріалом і чітке визначення цілей і завдань, які мають бути досягнуті. Вона будується на основі висловлювань, які вирізняються визначеною логіко-лінгвістичною структурою, так званою аргументаційною конструкцією. Її характеризує множина речень, тому навчання аргументації як особливої фази ділового спілкування вимагає знань про коректність висловлювань. Аргументація являє собою фазу ділового спілкування, яка вимагає знань, концентрації уваги, володіння матеріалом і чітке визначення цілей і завдань, які мають бути досягнуті. Вона будується на основі висловлювань, які вирізняються визначеною логіко-лінгвістичною структурою, так званою аргументаційною конструкцією. Її характеризує множина речень, тому навчання аргументації як особливої фази ділового спілкування вимагає знань про коректність висловлювань | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Конін – Ужгород – Перемишль – Херсон: Посвіт | uk |
dc.relation.ispartofseries | Том ХІIІ; | - |
dc.subject | КУЛЬТУРА ІНШОМОВНОГО ПРОФЕСІЙНОГО СПІЛКУВАННЯ | uk |
dc.subject | МАЙБУТНІ ІНЖЕНЕРИ | uk |
dc.subject | ІНШОМОВНЕ ДІЛОВЕ СПІЛКУВАННЯ | uk |
dc.title | Аргументація як дієвий аспект іншомовного ділового спілкування майбутніх інженерів… | uk |
dc.title.alternative | Rozwój nowoczesnej edukacji i nauki – stan, poblemy, perspektywy. Tom ХІІI: Utylitarne wartości badań naukowych / [Red.: J. Grzesiak, I. Zymomrya, W. Ilnytskyj]. Konin – Użhorod – Przemyśl – Chersoń: Poswit, 2022. 258 s. | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Тези до статті | uk |
Appears in Collections: | Наукові публікації кафедри іноземних мов |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Prohrama_25.10.2022_PDF.pdf | 356.22 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Rozwoj_25.10.2022_zbirnyk.pdf | 2.61 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.