Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/52245
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЗимомря, Іван Миколайович-
dc.date.accessioned2023-06-17T09:32:55Z-
dc.date.available2023-06-17T09:32:55Z-
dc.date.issued2023-04-
dc.identifier.citationРозвиток сучасної освіти і науки: результати, проблеми, перспективи. Том ХІV: Виміри сталого розвитку в теорії та практиці / [Ред.: Я. Ґжесяк, І. Зимомря, В. Ільницький]. Конін – Ужгород – Перемишль – Херсон: Посвіт, 2023. 182 с.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/52245-
dc.description.abstractВидання містить матеріали, що лягли в основу доповідей XІV-ї Міжнародної науково практичної конференції «Розвиток сучасної освіти і науки: результати, проблеми, перспективи». Молоді та досвідчені науковці висвітлюють актуальні питання в галузях педагогіки, психології, мовознавства та літературознавства, мистецтвознавства, історичних, суспільних та природничих наук, туризму, фізичного виховання та реабілітації. Матеріали стануть корисними для широкої наукової громадськості, викладачів, аспірантів, студентів.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКонін – Ужгород – Перемишль – Херсон: Посвіт, 2023. 182 с.uk
dc.subjectАктуальні питання в галузях педагогіки, психології, мовознавства та літературознавства, мистецтвознавства, історичних, суспільних та природничих наук, туризму, фізичного виховання та реабілітаціїuk
dc.titleРозвиток сучасної освіти і науки: результати, проблеми, перспективи. Том ХІV: Виміри сталого розвитку в теорії та практиціuk
dc.title.alternativeRozwój nowoczesnej edukacji i nauki – stan, poblemy, perspektywy. Tom ХІV: Wymiary zrównoważonego rozwoju w teorii i w praktyceuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeІнша текстова публікаціяuk
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри теорії та практики перекладу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Rozwoj_Spring_2023.pdf1.89 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.