Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/525
Title: Вирішення проблеми рівності освітніх можливостей в США
Other Titles: Solving the issue of equality of educational opportunities in the USA
Authors: Сідун, Лариса Юріївна
Keywords: США, освіта, етнічні меншини, сегрегація
Issue Date: 2013
Publisher: Видавництво УжНУ "Говерла"
Citation: Сідун, Л. Ю. Вирішення проблеми рівності освітніх можливостей в США [Текст] / Л. Ю. Сідун // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 28. – С. 149–151 . – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 151 (5 назв).
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: У статті розглядаються проблеми освіти ет- нічного населення США. Підкреслюється існування сегрегації в освіті США впродовж тривалого періо- ду часу. Представники етнічних меншин не мали рів- них можливостей для отримання освіти. Ситуація почала змінюватися з 1954 року, коли були прийняті нові більш прогресивні закони в сфері освіти. Сьо- годні уряд США продовжує роботу, спрямовану на вдосконалення системи освіти. Ключові слова : США, освіта, етнічні меншини, сегрегація.
Description: This article deals with educational problems of ethnic population in the United States of America. I t has been underlined that segregation in education existed in USA for a long time. Representatives of ethnic m inorities had no equal rights in the fi eld of education. Situation has changed since 1954 when new more progressiv e laws were introduced. Nowadays the USA government works on the further mastering of the system of education. Key words : USA, education, ethnic minorities, segregation.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/525
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 28 - 2013

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ВИРІШЕННЯ ПРОБЛЕМИ.pdf261.4 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.