Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/52646
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКіш, Надія Василівна-
dc.contributor.authorКанюк, Олександра Любомирівна-
dc.date.accessioned2023-07-06T18:40:20Z-
dc.date.available2023-07-06T18:40:20Z-
dc.date.issued2020-06-09-
dc.identifier.citationAbstracts of XX th International scientific and practical conference «PERSPECTIVE DIRECTIONS FOR THE DEVELOPMENT OF SCIENCE AND PRACTICE» 8 – 9 June, 2020. Athens, Greece 2020. 354 p. Available at : DOI:10.46299/ISG.2020.XX : URL: http://isg-konf.com.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/52646-
dc.descriptionУ системі сучасної вищої освіти як один із засобів дослідження світу особливе місце займає іншомовне ділове спілкування завдяки його соціальним, пізнавальним та розвивальним функціям. Знання іноземної мови, і зокрема іншомовного ділового спілкування, сьогодні стає обов'язковим компонентом професійної підготовки сучасного фахівця в будь-якій сфері. Ось чому іноземна мова в університеті - це не тільки професійно орієнтована подача знань, але культурна, мовна та інтелектуальна в цілому. Виходячи з цього, викладання іноземної мови має свою специфіку, яка, зокрема, пов’язана з інтенсифікацією процесу навчання через пізнавальну діяльність студентів, а отже, через компетентну організацію їх знань. Тому необхідно створити умови для максимальної реалізації інтелектуального потенціалу студентів з урахуванням таких важливих їх особливостей, як рівень самопізнання, що є необхідною умовою розвитку особистості; готовність до самоствердження; потреба в професії; бажання перевірити власні сили та характер; прагнення до самовизначення з точки зору пошуку власного морального ідеалу; визначення власних цінностей тощо.uk
dc.description.abstractСеред сучасних методів важливі такі фактори навчання: соціокультурні особливості навчання, мотивація та рідна мова, розвиток особистості студента в процесі протистояння іншим культурам. Важливо, щоб обраний зміст навчання відповідав досвіду та інтересам студентів, а також, щоб він був порівнянний з аналогічним досвідом своїх однолітків - представників інших різних культур.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherAthens, Greeceuk
dc.subjectКУЛЬТУРА ІНШОМОВНОГО ПРОФЕСІЙНОГО СПІЛКУВАННЯuk
dc.subjectМАЙБУТНІ ІНЖЕНЕРИuk
dc.subjectіншомовна підготовкаuk
dc.subjectІНШОМОВНЕ ПРОФЕСІЙНЕ СПІЛКУВАННЯuk
dc.titleІНДИВІДУАЛЬНИЙ ПІДХІД ДО НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ ІНШОМОВНОМУ СПІЛКУВАННЮ В КОНТЕКСТІ СОЦІОКУЛЬТУРНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ НАВЧАННЯuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри іноземних мов



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.