Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/52646
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кіш, Надія Василівна | - |
dc.contributor.author | Канюк, Олександра Любомирівна | - |
dc.date.accessioned | 2023-07-06T18:40:20Z | - |
dc.date.available | 2023-07-06T18:40:20Z | - |
dc.date.issued | 2020-06-09 | - |
dc.identifier.citation | Abstracts of XX th International scientific and practical conference «PERSPECTIVE DIRECTIONS FOR THE DEVELOPMENT OF SCIENCE AND PRACTICE» 8 – 9 June, 2020. Athens, Greece 2020. 354 p. Available at : DOI:10.46299/ISG.2020.XX : URL: http://isg-konf.com. | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/52646 | - |
dc.description | У системі сучасної вищої освіти як один із засобів дослідження світу особливе місце займає іншомовне ділове спілкування завдяки його соціальним, пізнавальним та розвивальним функціям. Знання іноземної мови, і зокрема іншомовного ділового спілкування, сьогодні стає обов'язковим компонентом професійної підготовки сучасного фахівця в будь-якій сфері. Ось чому іноземна мова в університеті - це не тільки професійно орієнтована подача знань, але культурна, мовна та інтелектуальна в цілому. Виходячи з цього, викладання іноземної мови має свою специфіку, яка, зокрема, пов’язана з інтенсифікацією процесу навчання через пізнавальну діяльність студентів, а отже, через компетентну організацію їх знань. Тому необхідно створити умови для максимальної реалізації інтелектуального потенціалу студентів з урахуванням таких важливих їх особливостей, як рівень самопізнання, що є необхідною умовою розвитку особистості; готовність до самоствердження; потреба в професії; бажання перевірити власні сили та характер; прагнення до самовизначення з точки зору пошуку власного морального ідеалу; визначення власних цінностей тощо. | uk |
dc.description.abstract | Серед сучасних методів важливі такі фактори навчання: соціокультурні особливості навчання, мотивація та рідна мова, розвиток особистості студента в процесі протистояння іншим культурам. Важливо, щоб обраний зміст навчання відповідав досвіду та інтересам студентів, а також, щоб він був порівнянний з аналогічним досвідом своїх однолітків - представників інших різних культур. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Athens, Greece | uk |
dc.subject | КУЛЬТУРА ІНШОМОВНОГО ПРОФЕСІЙНОГО СПІЛКУВАННЯ | uk |
dc.subject | МАЙБУТНІ ІНЖЕНЕРИ | uk |
dc.subject | іншомовна підготовка | uk |
dc.subject | ІНШОМОВНЕ ПРОФЕСІЙНЕ СПІЛКУВАННЯ | uk |
dc.title | ІНДИВІДУАЛЬНИЙ ПІДХІД ДО НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ ІНШОМОВНОМУ СПІЛКУВАННЮ В КОНТЕКСТІ СОЦІОКУЛЬТУРНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ НАВЧАННЯ | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Appears in Collections: | Наукові публікації кафедри іноземних мов |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
XX-Conference-08-09-Athens-Greece-book ІНДИВІДУАЛЬНИЙ ПІДХІД ДО НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ.pdf | 7.98 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.