Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/526
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Сідун, Мар’яна Михайлівна | - |
dc.date.accessioned | 2015-01-19T08:29:08Z | - |
dc.date.available | 2015-01-19T08:29:08Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.citation | Сідун, М. М. Педагогічні умови використання гри під час навчання іноземної мови учнів початкової школи [Текст] / М. М. Сідун // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 28. – С. 152–154 . – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 154 (6 назв). | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/526 | - |
dc.description | The author has identifi ed and investigated the terms of game use while teaching pupils a foreign lan guage. It has been established, that learning foreign languages by young learners in a primary school by using gam es technology will be more effective if the following pedagogical conditions are met: there is a teamwork of teach ers and pupils at all game stages; the game corresponds to the psychological age and abilities of pupils; different ty pes of games are used; games stimulating the development of cognitive and motivational sphere of pupils are used; the content of a game meets the lesson’s goals and objectives. Key words: educational game, teaching conditions, an elementary school pupil, age peculiarities, edu cational process. | uk |
dc.description.abstract | У статті автор визначила і дослідила умови ви- користання гри під час навчання молодших школярів іноземної мови. Встановлено. що процес навчання іноземних мов молодших школярів із використанням ігрової технології буде ефективнішим, якщо будуть дотримані такі педагогічні умови: буде відбуватися співпраця вчителя й учнів на всіх етапах гри; гра від- повідатиме психологічним та віковим можливостям учнів; будуть використовуватися різні види ігрової діяльності; будуть застосовуватись ігри, які сти- мулюють розвиток мотиваційної сфери і пізнаваль- ної діяльності учнів; зміст гри відповідатиме меті та завданням уроку. Ключові слова: навчальна гра, педагогічні умови, учень початкової школи, вікові особливості, педаго- гічний процес. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Видавництво УжНУ "Говерла" | uk |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка. Соціальна робота; | - |
dc.subject | навчальна гра | uk |
dc.subject | педагогічні умови | uk |
dc.subject | учень початкової школи | uk |
dc.subject | вікові особливості | uk |
dc.subject | педагогічний процес | uk |
dc.title | Педагогічні умови використання гри під час навчання іноземної мови учнів початкової школи | uk |
dc.title.alternative | Pedagogical conditions of using a game in teaching a foreign language to the pupils of elementary schools | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Appears in Collections: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 28 - 2013 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ВИКОРИСТАННЯ ГРИ ПІД ЧАС НАВЧАННЯ.pdf | 239.49 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.