Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/52829
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Надія Василівна Кіш, Олександра Любомирівна Канюк | - |
dc.date.accessioned | 2023-07-17T12:13:04Z | - |
dc.date.available | 2023-07-17T12:13:04Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Кіш Н.В. Вплив соціокультурного підходу на формування культури іншомовного професійного спілкування майбутніх фахівців інженерного профілю /Н.В.Кіш, О.Л.Канюк // Матеріали 74-ої підсумкової наукової конференції професорсько- викладацького складу факультету іноземної філології ДВНЗ «УжНУ». Кафедра іноземних мов (м.Ужгород, 24 лютого 2020 р.). − Ужгород, УжНУ, 2020. − С.22-24 | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/52829 | - |
dc.description.abstract | Сутність соціокультурного підходу до формування культури іншомовного професійного спілкування полягає у розкритті соціокультурних особливостей країни, мова якої вивчається, культурних цінностей та морально-етичних норм свого та іншого народів, а також у визначенні умов формування соціолінгвістичної та соціокультурної компетенцій студентів у процесі засвоєння змісту КІПС. Розкриття сутності соціокультурного підходу дало можливість для визначення особливостей його реалізації у формуванні культури іншомовного професійного спілкування майбутніх інженерів, що передбачають: включення у зміст навчання майбутніх інженерів відомостей з історії техніки, промисловості, виробництва як у контексті суспільного розвитку країни, так і в персоналіях (постаті видатних науковців, винахідників, промисловців, якими пишаються); опрацювання інформації професійно-орієнтованого змісту: де і як навчаються інженерного фаху іншомовні колеги (освітні заклади), у чому полягає специфіка того чи іншого виду діяльності, професійні посадові обов’язки, можливості кар’єрного зростання, дозвілля та звичаї, пов’язані з професійною діяльністю, професійні свята тощо; роботу над текстами, що дають уявлення про специфіку ділового професійно-орієнтованого спілкування, етику переговорних процесів, роботу над спільними проектами в галузі інженерно-технічного конструювання тощо. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Ужгород, УжНУ | uk |
dc.subject | КУЛЬТУРА ІНШОМОВНОГО ПРОФЕСІЙНОГО СПІЛКУВАННЯ | uk |
dc.subject | МАЙБУТНІ ІНЖЕНЕРИ | uk |
dc.subject | ІНШОМОВНЕ СПІЛКУВАННЯ | uk |
dc.subject | ІНШОМОВНЕ ПРОФЕСІЙНЕ СПІЛКУВАННЯ | uk |
dc.subject | соціокультурний підхід | uk |
dc.title | ВПЛИВ СОЦІОКУЛЬТУРНОГО ПІДХОДУ НА ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРИ ІНШОМОВНОГО ПРОФЕСІЙНОГО СПІЛКУВАННЯ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ІНЖЕНЕРНОГО ПРОФІЛЮ | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Тези до статті | uk |
Appears in Collections: | Наукові публікації кафедри іноземних мов |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ВПЛИВ СОЦІОКУЛЬТУРНОГО ПІДХОДУ НА ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРИ ІНШОМОВНОГО ПРОФЕСІЙНОГО СПІЛКУВАННЯ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ІНЖЕНЕРНОГО ПРОФІЛЮ 2020.doc | 49 kB | Microsoft Word | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.