Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/53033
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРевть, Юлія Іванівна-
dc.contributor.authorЛегеза, Неля Емерихівна-
dc.date.accessioned2023-08-01T08:52:29Z-
dc.date.available2023-08-01T08:52:29Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationРевть, Ю. І. Стратегічні підходи до формування туристичного комплексу регіону / Ю. І. Ревть, Н. Е. Легеза // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Економіка / редкол. В.П. Мікловда, М.І. Пітюлич, Н.М. Надь та ін. – Ужгород : Говерла, 2008. – Вип. 26. – С.92-95. – Бібліогр.:с.95 (5 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/53033-
dc.descriptionhttps://drive.google.com/file/d/1ozr7kZX-oPlwZNWIoDQdH2FU-MeZRm-v/view?usp=sharinguk
dc.description.abstractСтаття присвячена теоретичній сутності та необхідності застосування стратегічних підходів до формування туристичного комплексу регіону. Запропоновані етапи формування стратегії підприємств туристичного комплексу регіону, деякі принципові засади регіональної стратегії. Визначено місце маркетингової стратегії в системі стратегічного управління туристичним комплексом.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherУжНУ "Говерла"uk
dc.subjectрегіонuk
dc.subjectстратегічне управлінняuk
dc.subjectтуристичний комплексuk
dc.subjectстратегічні принципиuk
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk
dc.titleСтратегічні підходи до формування туристичного комплексу регіонуuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Економіка. Випуск 26 - 2008

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ек. Вип. 26. 2008 Тит..pdf1.6 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.