Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/54627
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГнатюк, Віталій Васильович-
dc.contributor.authorУпатова, Ірина Петрівна-
dc.contributor.authorДехтярьова, Олена Олександрівна-
dc.contributor.authorКуруц, Наталія Василівна-
dc.date.accessioned2023-10-20T17:57:30Z-
dc.date.available2023-10-20T17:57:30Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationВіртуальні лабораторії в біологічній освіті: моделювання експериментальних досліджень / В.В. Гнатюк, Н.В. Куруц та ін. Академічні візії. 2023. Вип. 21. DOI:http://dx.doi.org/10.5281/zenodo.8199004uk
dc.identifier.otherDOI:http://dx.doi.org/10.5281/zenodo.8199004-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/54627-
dc.description.abstractСучасна цифровізація має відчутний вплив на навчання освітніх компонентів біологічного спрямування. Зокрема, застосування інноваційних технологій дало змогу оптимізувати практичне навчання. Мета статті полягає в тому,щоби дослідити можливості моделювання експериментальних досліджень та застосування віртуальних лабораторій під час підготовки спеціалістів з біологічних дисциплін. Використання віртуальних лабораторій у навчальному процесі і моделювання експериментальних досліджень є дієвим інноваційним інструментом,який значно підвищує можливості підготовки та навчання здобувачів вищої освіти у галузі біологічних наук. Завдяки цифровізації освітнього простору набули поширення такі поняття, як «біологія онлайн»,«онлайн‐лабораторії»,«віртуальна лабораторія»,«онлайн‐експеримент» та «віртуальний лабораторний практикум». Використання цих педагогічних форм і методів навчання свідчить про широке розповсюдження інноваційних цифрових технологій у освітніх середовищах. Деякі програми, як‐от VirtualLab,LabInAppVirtualLabs,BioDigitalHuman,Labster тощо, активно застосовуються в європейських освітніх закладах для підготовки фахівців.Використання віртуальних лабораторій у біологічному навчанні сприяє поліпшенню розуміння біологічних концепцій і їх глибокому засвоєнню, розвитку практичних навичок та забезпечує доступне й активне навчання і допомагає створити стимулююче та безпечне освітнє середовище. Більшість віртуальних лабораторій надають можливість вивчати різні біологічні концепції через інтерактивні симуляції, а також ґрунтовно опановувати екологію, анатомію, зоологію, фізіологію, біологію клітини та гістологію, основ генетики та селекції, та інші біологічні дисципліни. Використання віртуальних лабораторій у біологічному навчанні має значні практичні переваги:проведення експериментів та досліджень без реальних ризиків для здоров'я,відсутність потреби у фізичних матеріалах та лабораторних приміщеннях, уникнення страху зробити помилку або пошкодити дорогі прилади. Універсальність такого підходу приведе до поширення використання віртуальних лабораторій у майбутньому,особливо з урахуванням прогресуючого впливу цифровізації на освіту загалом.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesАкадемічні візії;-
dc.subjectцифровізаціяuk
dc.subjectнавчальні платформиuk
dc.subjectосвітній процесuk
dc.subjectекспериментuk
dc.subjectсимуляціїuk
dc.subjectdigitizationuk
dc.subjecteducational platformsuk
dc.subjecteducational processuk
dc.subjectexperimentuk
dc.subjectsimulationsuk
dc.titleВіртуальні лабораторії в біологічній освіті: моделювання експериментальних дослідженьuk
dc.title.alternativeVirtuallaboratoriesinbiologicaleducation:simulationofexperimentalstudiesuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри зоології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
doc. 2.pdf327.74 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.