Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/54960
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГаяш, Оксана Володимирівна-
dc.date.accessioned2023-11-04T19:10:00Z-
dc.date.available2023-11-04T19:10:00Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationВісник Науково-дослідної лабораторії інклюзивної педагогіки. Вип. 9 : Спеціальна В53 та інклюзивна освіта: теорія, методика, практика : матеріали 9- ої Всеукр. наук.-практ. конф. (30-31 березня 2023 р.) / МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини ; [головред. Малишевська І. І.[та ін.]uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/54960-
dc.description-uk
dc.description.abstractОсновною формою організації навчальної діяльності молодших школярів традиційно залишається урок. Урок в інклюзивному класі має бути побудований таким чином, щоб кожен його структурний компонент сприяв досягненню не лише освітньої, а й корекційної мети.uk
dc.description.sponsorship-uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherУмань: Візавіuk
dc.subjectурок, інклюзивне навчання корекційна роботаuk
dc.titleВЗАЄМОЗВʼЯЗОК ОСВІТНЬОЇ ТА КОРЕКЦІЙНОЇ МЕТИ ПРИ ПЛАНУВАННІ УРОКУ В КЛАСІ З ІНКЛЮЗИВНИМ НАВЧАННЯМuk
dc.title.alternative-uk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeТези до статтіuk
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри фізичної реабілітації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Гаяш Взаємозвязок освітньої та корекційної мети.pdf550.42 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.