Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/54971
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гаяш, Оксана Володимирівна | - |
dc.date.accessioned | 2023-11-04T20:18:34Z | - |
dc.date.available | 2023-11-04T20:18:34Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.citation | PODPORA INKLUZIVNEHO YZDEAVANIA NA SLOVENSKU A V ZAHRANICI. Zbornik prispevkov z medzinarodnej vedeckej konferencie 13. September 2022 Presov. S.152-161 | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/54971 | - |
dc.description | - | uk |
dc.description.abstract | Проблема корекційно-розвиткового навчання та виховання дітей з особливостями інтелектуального розвитку не є новою, але й досі має низку недостатньо вирішених питань. Зокрема, одним з них є особливості планування і проведення корекційно-розвиткових занять в умовах інклюзії. Інклюзивне навчання дітей з особливими освітніми потребами, зокрема дітей з порушеннями інтелекту включає в себе зміст корекційно-навчального процесу, у якому пріоритет надається соціально-освітнім компетенціям, що сприяють ефективній інтеграції цих дітей у суспільство: підготовка їх до праці та самостійного життя. Для реалізації цього з дітьми передбачені корекційно-розвиткові заняття з соціально-побутового орієнтування (СПО). Результативність корекційної роботи залежить від того, наскільки логічно та послідовно вона спланована. Автором подано орієнтовний зразок планування корекційно-розвиткових занять з СПО, зміст яких спрямований на вирішення специфічних завдань, основні напрями корекційно-розвиткової роботи. Також наведено орієнтовну структуру корекційно-розвиткового заняття з СПО. | uk |
dc.description.sponsorship | - | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | - | uk |
dc.subject | діти з особливостями інтелектуального розвитку, корекційно-розвиткові заняття, соціально побутове орієнтування | uk |
dc.title | Планування корекційно-розвиткових занять з соціально-побутового орієнтування як важлива компетентність вчителя-дефектолога в умовах інклюзивного навчання | uk |
dc.title.alternative | PLANNING OF CORRECTIONAL AND DEVELOPMENTAL CLASSES ON SOCIAL AND EVERYDAY ORIENTATION AS AN IMPORTANT COMPETENCE OF THE TEACHER-DEFECTOLOGIST IN INCLUSIVE EDUCATION | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Appears in Collections: | Наукові публікації кафедри фізичної реабілітації |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Gayash пряшів.pdf | 639.48 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.