Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/54971
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГаяш, Оксана Володимирівна-
dc.date.accessioned2023-11-04T20:18:34Z-
dc.date.available2023-11-04T20:18:34Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationPODPORA INKLUZIVNEHO YZDEAVANIA NA SLOVENSKU A V ZAHRANICI. Zbornik prispevkov z medzinarodnej vedeckej konferencie 13. September 2022 Presov. S.152-161uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/54971-
dc.description-uk
dc.description.abstractПроблема корекційно-розвиткового навчання та виховання дітей з особливостями інтелектуального розвитку не є новою, але й досі має низку недостатньо вирішених питань. Зокрема, одним з них є особливості планування і проведення корекційно-розвиткових занять в умовах інклюзії. Інклюзивне навчання дітей з особливими освітніми потребами, зокрема дітей з порушеннями інтелекту включає в себе зміст корекційно-навчального процесу, у якому пріоритет надається соціально-освітнім компетенціям, що сприяють ефективній інтеграції цих дітей у суспільство: підготовка їх до праці та самостійного життя. Для реалізації цього з дітьми передбачені корекційно-розвиткові заняття з соціально-побутового орієнтування (СПО). Результативність корекційної роботи залежить від того, наскільки логічно та послідовно вона спланована. Автором подано орієнтовний зразок планування корекційно-розвиткових занять з СПО, зміст яких спрямований на вирішення специфічних завдань, основні напрями корекційно-розвиткової роботи. Також наведено орієнтовну структуру корекційно-розвиткового заняття з СПО.uk
dc.description.sponsorship-uk
dc.language.isoukuk
dc.publisher-uk
dc.subjectдіти з особливостями інтелектуального розвитку, корекційно-розвиткові заняття, соціально побутове орієнтуванняuk
dc.titleПланування корекційно-розвиткових занять з соціально-побутового орієнтування як важлива компетентність вчителя-дефектолога в умовах інклюзивного навчанняuk
dc.title.alternativePLANNING OF CORRECTIONAL AND DEVELOPMENTAL CLASSES ON SOCIAL AND EVERYDAY ORIENTATION AS AN IMPORTANT COMPETENCE OF THE TEACHER-DEFECTOLOGIST IN INCLUSIVE EDUCATIONuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри фізичної реабілітації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Gayash пряшів.pdf639.48 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.