Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/55245
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ґжесяк, Ян | - |
dc.contributor.author | Зимомря, Іван Миколайович | - |
dc.contributor.author | Ільницький, Василь Іванович | - |
dc.date.accessioned | 2023-11-11T14:14:37Z | - |
dc.date.available | 2023-11-11T14:14:37Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Розвиток сучасної освіти і науки: результати, проблеми, перспективи [колективна монографія]. Том 9: Дилеми сталого розвитку науки та освіти / [Наукова редакція: Я. Ґжесяк, І. Зимомря, В. Ільницький]. Конін – Ужгород – Перемишль – Херсон: Посвіт, 2023. 288 с. Rozwój nowoczesnej edukacji i nauki – stan, poblemy, perspektywy [monografia zbiorowa]. Tom 9: Dylematy zrównoważonego rozwoju nauk i edukacji / [Redakcja naukowa: J. Grzesiak, I. Zymomrya, V. Ilnytskyj]. Konin – Użhorod – Przemyśl – Chersoń: Poswit, 2023. 288 s. | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/55245 | - |
dc.description.abstract | Колективна монографія містить матеріали, в яких досліджуються актуальні питання гуманітарних, суспільних та природничих наук. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Конін – Ужгород – Перемишль – Херсон: Посвіт. | uk |
dc.title | Розвиток сучасної освіти і науки: результати, проблеми, перспективи [колективна монографія]. Том 9: Дилеми сталого розвитку науки та освіти | uk |
dc.title.alternative | Rozwój nowoczesnej edukacji i nauki – stan, poblemy, perspektywy [monografia zbiorowa]. Tom 9: Dylematy zrównoważonego rozwoju nauk i edukacji | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Монографія | uk |
Appears in Collections: | Наукові публікації кафедри теорії та практики перекладу |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Rozwoj_Monografia_April_2023.pdf | 2.17 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.