Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/55303
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЗаславська, Ольга Ігорівна-
dc.date.accessioned2023-11-14T07:43:36Z-
dc.date.available2023-11-14T07:43:36Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationЗаславська О. І. Аналіз витрат українських банків на маркетинг та рекламу // Трансформація національної моделі фінансово-кредитних відносин: виклики глобалізації та регіональні аспекти: збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції  (м. Ужгород, 22 листопада 2021 р.). – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2021. – С. 120-122.uk
dc.identifier.issn78-617-7825-39-4-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/55303-
dc.language.isoukuk
dc.titleАНАЛІЗ ВИТРАТ УКРАЇНСЬКИХ БАНКІВ НА МАРКЕТИНГ ТА РЕКЛАМУuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeТези до статтіuk
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри фінансів і банківської справи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
12021349_VI_vseukr_nauk-prakt_konf.pdf4.46 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.