Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/55344
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorНожова, Галина Миколаївна-
dc.date.accessioned2023-11-14T09:31:25Z-
dc.date.available2023-11-14T09:31:25Z-
dc.date.issued2001-
dc.identifier.citationНожова, Г. М. Використання методів стратегнічного аналізу у виборі стратегічної позиції фірми у відповідному ринковому середовищі / Г. М. Ножова // Науковий вісник Ужгородського університету / редкол.: В. П. Мікловда (гол. ред.), М. І. Пітюлич, С. С. Слава та ін. – Ужгород : Підприємство "Ліра", 2001. – Вип. 8. – С. 255-259. – Бібліогр.: с. 259 (5 назв).uk
dc.identifier.issn0869-0782-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/55344-
dc.descriptionhttps://drive.google.com/file/d/1yIgXMB95ru_Qc6XmX4dq8sY9Dpo_s94F/view?usp=sharinguk
dc.description.abstractРассматриваются методы стратегического анали­за, которые в совокупности помоrут осуществить наиболее эффективный выбор позиции фирмы в будущем при изменяющейся рыночной ситуации.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherПП "Ліра"uk
dc.titleВикористання методів стратегнічного аналізу у виборі стратегічної позиції фірми у відповідному ринковому середовищіuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Економіка. Випуск 8 - 2001

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Тит. Ек. Вип. 8. 2001.pdf1.46 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.