Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/55489
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorҐжесяк, Ян-
dc.contributor.authorЗимомря, Іван Миколайович-
dc.contributor.authorІльницький, Василь Іванович-
dc.date.accessioned2023-11-16T07:19:42Z-
dc.date.available2023-11-16T07:19:42Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationRozwój nowoczesnej edukacji i nauki – stan, poblemy, perspektywy. Tom ХV: Badania naukowe w kontekście wyzwań i konfliktów / [Red.: J. Grzesiak, I. Zymomrya, W. Ilnytskyj]. Konin – Użhorod – Przemyśl – Chersoń: Poswit, 2023. 254 s.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/55489-
dc.description.abstractВидання містить матеріали, що лягли в основу доповідей XV-ї Міжнародної науково-практичної конференції «Розвиток сучасної освіти і науки: результати, проблеми, перспективи». Молоді та досвідчені науковці висвітлюють актуальні питання в галузях педагогіки, психології, мовознавства та літературознавства, мистецтвознавства, історичних, суспільних та природничих наук, туризму, фізичного виховання та реабілітації. Матеріали стануть корисними для широкої наукової громадськості, викладачів, аспірантів, студентів.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКонін – Ужгород – Перемишль – Херсон: Посвіт.uk
dc.subjectактуальні питання в галузях педагогіки, психології, мовознавства та літературознавства, мистецтвознавства, історичних, суспільних та природничих наук, туризму, фізичного виховання та реабілітаціїuk
dc.titleРозвиток сучасної освіти і науки: результати, проблеми, перспективи. Том ХV: Наукові пошуки в контексті викликів і конфліктівuk
dc.title.alternativeRozwój nowoczesnej edukacji i nauki – stan, poblemy, perspektywy. Tom ХV: Badania naukowe w kontekście wyzwań i konfliktówuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeІнша текстова публікаціяuk
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри теорії та практики перекладу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Rozwoj_TomXV.pdf2.09 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.