Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/55519
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Дудіцька, С. П. | - |
dc.contributor.author | Мартин, П. М. | - |
dc.contributor.author | Ковач, Шандор Арпадович | - |
dc.contributor.author | Домашенко, Н. О. | - |
dc.date.accessioned | 2023-11-16T11:07:28Z | - |
dc.date.available | 2023-11-16T11:07:28Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.citation | Дудіцька С. П., Мартин П. М., Ковач Ш. А., Домашенко Н. О. Особливості рухової активності дітей із затримкою психічного розвитку у дошкільних закладах освіти // Інноваційна педагогіка : Одеса : Гельветика, 2022. – Вип. 44. – Т. 3. – С. 134–138 | uk |
dc.identifier.issn | 2663-6085 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/55519 | - |
dc.description.abstract | В даний час особливу актуальність має проблема стану здоров’я та фізичного розвитку дітей дошкільного віку. Зростання нервовопсихічних та соматичних захворювань, а також різних функціональних розладів веде до порушень рухового розвитку дітей та уповільнення темпу їх психічного розвитку. В статті відокремлені шляхи, що ведуть до подолання недоліків у стані здоров’я, та особливості рухової активності дошкільнят з ЗПР засобами фізичного виховання. Отже, програма виховання і навчання дітей із затримкою психічного розвитку дошкільного віку є першим кроком розроблення нормативного і програмно-методичного забезпечення спеціальної дошкільної освіти. Програмно- методичне забезпечення педагогічного процесу формування фізичної культури дітей 5-6 років з відхиленнями в психічному розвитку не відповідає сучасним вимогам науки та практики, що висуваються до технологій корекційно-оздоровчої діяльності з цією категорією дошкільнят. Мета нашого дослідження полягає в обґрунтуванні особливостей рухової активності та вплив фізичного виховання дошкільнят із ЗПР, як оптимізацію їх фізичного, психічного та емоційного стану, зміцнення здоров’я та вдосконалення рухових навичок. У процесі дослідження нами були використанні такі методи: теоретичний аналіз спеціальної науково-методичної літератури, документальних матеріалів, абстрагування, логіко-теоретичний аналіз, метод синтезу, метод систематизації. Результати. Нами було визначено основні напрямки. занять фізичного виховання дітей дошкільного віку, що обґрунтовують змістовні положення та методичні підходи до рухової активності дітей 5-6 років, які мають ЗПР, з урахуванням особливостей особи дитини, специфіки її освітніх потреб. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Гельветика | uk |
dc.subject | затримка психічного розвитку | uk |
dc.subject | фізичні або психічні вади | uk |
dc.subject | фізичний розвиток | uk |
dc.subject | рухова діяльність | uk |
dc.subject | довільні рухи | uk |
dc.subject | засоби фізичного виховання | uk |
dc.subject | розвиток дрібної моторики | uk |
dc.subject | автоматизація рухів | uk |
dc.subject | mental retardation | uk |
dc.subject | physical or mental disabilities | uk |
dc.subject | physical development | uk |
dc.subject | motor activity | uk |
dc.subject | voluntary movements | uk |
dc.subject | means of physical education | uk |
dc.subject | development of fine motor skills | uk |
dc.subject | automation of movements | uk |
dc.title | Особливості рухової активності дітей із затримкою психічного розвитку у дошкільних закладах освіти | uk |
dc.title.alternative | Peculiarities of motor activity of children with delay меntal development in preschool institutions | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Appears in Collections: | Наукові публікації кафедри фізичного виховання |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.