Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/55519
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДудіцька, С. П.-
dc.contributor.authorМартин, П. М.-
dc.contributor.authorКовач, Шандор Арпадович-
dc.contributor.authorДомашенко, Н. О.-
dc.date.accessioned2023-11-16T11:07:28Z-
dc.date.available2023-11-16T11:07:28Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationДудіцька С. П., Мартин П. М., Ковач Ш. А., Домашенко Н. О. Особливості рухової активності дітей із затримкою психічного розвитку у дошкільних закладах освіти // Інноваційна педагогіка : Одеса : Гельветика, 2022. – Вип. 44. – Т. 3. – С. 134–138uk
dc.identifier.issn2663-6085-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/55519-
dc.description.abstractВ даний час особливу актуальність має проблема стану здоров’я та фізичного розвитку дітей дошкільного віку. Зростання нервовопсихічних та соматичних захворювань, а також різних функціональних розладів веде до порушень рухового розвитку дітей та уповільнення темпу їх психічного розвитку. В статті відокремлені шляхи, що ведуть до подолання недоліків у стані здоров’я, та особливості рухової активності дошкільнят з ЗПР засобами фізичного виховання. Отже, програма виховання і навчання дітей із затримкою психічного розвитку дошкільного віку є першим кроком розроблення нормативного і програмно-методичного забезпечення спеціальної дошкільної освіти. Програмно- методичне забезпечення педагогічного процесу формування фізичної культури дітей 5-6 років з відхиленнями в психічному розвитку не відповідає сучасним вимогам науки та практики, що висуваються до технологій корекційно-оздоровчої діяльності з цією категорією дошкільнят. Мета нашого дослідження полягає в обґрунтуванні особливостей рухової активності та вплив фізичного виховання дошкільнят із ЗПР, як оптимізацію їх фізичного, психічного та емоційного стану, зміцнення здоров’я та вдосконалення рухових навичок. У процесі дослідження нами були використанні такі методи: теоретичний аналіз спеціальної науково-методичної літератури, документальних матеріалів, абстрагування, логіко-теоретичний аналіз, метод синтезу, метод систематизації. Результати. Нами було визначено основні напрямки. занять фізичного виховання дітей дошкільного віку, що обґрунтовують змістовні положення та методичні підходи до рухової активності дітей 5-6 років, які мають ЗПР, з урахуванням особливостей особи дитини, специфіки її освітніх потреб.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherГельветикаuk
dc.subjectзатримка психічного розвиткуuk
dc.subjectфізичні або психічні вадиuk
dc.subjectфізичний розвитокuk
dc.subjectрухова діяльністьuk
dc.subjectдовільні рухиuk
dc.subjectзасоби фізичного вихованняuk
dc.subjectрозвиток дрібної моторикиuk
dc.subjectавтоматизація рухівuk
dc.subjectmental retardationuk
dc.subjectphysical or mental disabilitiesuk
dc.subjectphysical developmentuk
dc.subjectmotor activityuk
dc.subjectvoluntary movementsuk
dc.subjectmeans of physical educationuk
dc.subjectdevelopment of fine motor skillsuk
dc.subjectautomation of movementsuk
dc.titleОсобливості рухової активності дітей із затримкою психічного розвитку у дошкільних закладах освітиuk
dc.title.alternativePeculiarities of motor activity of children with delay меntal development in preschool institutionsuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри фізичного виховання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
30[1].pdf165 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.