Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/560
Title: Вплив термінології на формування фізичних понять
Other Titles: The influence of terminology on the formation of physical concepts
Authors: Сусь, Богдан Арсентійович
Keywords: невизначеність поняття, уявлення, термін, жаргон, інформація, навчальний процес
Issue Date: 2013
Publisher: Видавництво УжНУ "Говерла"
Citation: Сусь, Б. А. Вплив термінології на формування фізичних понять [Текст] / Б. А. Сусь // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 28. – С. 165–168 . – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 167 (9 назв).
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: У статті йдеться про вплив невизначеності означень і жаргонності в термінології на формуван- ня фізичних понять у процесі навчання, про непри- йнятність термінів-жоргонів у навчальному процесі через неточність формулювання і неадекватність терміну або явища, яке він визначає. Оскільки все це ускладнює сприйняття і засвоєння навчальної інфор- мації, формує хибні уявлення про явища чи процеси. Ключові слова: невизначеність поняття, уявлен- ня, термін, жаргон, інформація, навчальний процес.
Description: The infl uence of inaccurate defi nitions of terminology and jargon for the formation of physical concepts in the process of training has been considered in the article as well as the terms-jargons rejection in the learning process due to inaccurate formulations and inadequacy of the term or phenomenon, since this complicates the perception and assimilation of educational information, forms erroneous views about the phenomena or processes. Key words: uncertainty determination, view, term, jargon, information, educational process.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/560
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 28 - 2013



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.