Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/56272
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШкірта, Михайло Іванович-
dc.contributor.authorСтепчук, Надія Володимирівна-
dc.contributor.authorШанта, Іван Федорович-
dc.date.accessioned2023-11-30T01:50:46Z-
dc.date.available2023-11-30T01:50:46Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationШкірта М.І., Степчук Н.В., Шанта І.Ф. Професійна підготовка фахівців у галузі фізичної культури і спорту з використанням інформаційно-комунікаційних технологій. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету. Серія: Педагогіка. 2022. Вип. 2(29). С. 138–143.uk
dc.identifier.issn2219-5203-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/56272-
dc.description.abstractУ статті розглянуто основні напрямки впровадження інформаційно-комунікаційних технологій в освітній процес майбутніх спеціалістів у галузі фізичної культури та спорту в закладах вищої освіти. Зазначено, що основним завданням фізкультурної освіти є оптимізація навчального процесу у закладах вищої освіти засобами інформаційно-комунікаційних технологій. Застосування нових інформаційно-комунікаційних технологій поряд із традиційними засобами навчання розкриває весь потенціал, спрямований на підвищення ефективності навчального процесу та практичної тренерської діяльності, статистичних зборів та обробки даних, просування новітнього програмного забезпечення. Розробка та впровадження у навчальний процес професійно-орієнтованих програм і програмно-педагогічних засобів, спрямованих на оволодіння необхідними знаннями й сучасними інформаційно-комунікаційними технологіями, їх використання, накопичення особистого досвіду у професійно- педагогічній та спортивній діяльності стає одним з основних компонентів підготовки фахівців у галузі фізичної культури та спорту. Виявлено, що специфіка педагогічних технологій навчання, побудованих на основі сучасних інформаційно-комунікаційних технологій, передбачає програмно-методичне забезпечення занять (дидактичних матеріалів нового типу), наявність сучасних технічних засобів (комп'ютерних класів), перерозподіл функцій керування пізнавальною діяльністю між викладачами, студентами та комп’ютерами. Усе це вимагає нових підходів до професійно-педагогічної підготовки студентів. Згідно з проведеним дослідженням, підсумовано, що розробка й упровадження у навчальний процес професійно-орієнтованих програм та програмно-педагогічних засобів, спрямованих на оволодіння необхідними знаннями й сучасними інформаційно-комунікаційними технологіями, їх використання, накопичення особистого досвіду у професійно- педагогічній та спортивній діяльності перетворюється на один з основних компонентів підготовки фахівців у галузі фізичної культури та спорту.uk
dc.description.abstractThe article examines the main directions of the introduction of information and communication technologies into the educational process of future specialists in the field of physical culture and sports in higher education institutions. It is noted that the main task of physical education is the optimization of the educational process in institutions of higher education by means of information and communication technologies. The use of new information and communication technologies, along with traditional means of education, reveals all the potential aimed at increasing the effectiveness of the educational process and practical coaching activities, statistical collection and data processing, promotion of the latest software. The development and introduction into the educational process of professionally-oriented programs and program-pedagogical tools aimed at mastering the necessary knowledge, modern information and communication technologies, their use, accumulation of personal experience in professionalpedagogical and sports activities, becomes one of the main components of the training of specialists in the field of physical culture and sports. It was revealed that the specifics of pedagogical learning technologies, built on the basis of modern information and communication technologies, provide software and methodological support for classes (didactic materials of a new type), the availability of modern technical means (computer classes), redistribution of cognitive activity management functions between teachers, students and computers. All this requires new approaches to professional and pedagogical training of students. Based on the conducted research, it should be noted that the development and introduction into the educational process of professionally-oriented programs and program-pedagogical tools aimed at mastering the necessary modern information and communication knowledge, their use, accumulation of personal experience in professional-pedagogical and sports activities becomes one of the main components of the training of specialists in the field of physical culture and sports.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesНауковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету. Серія: Педагогіка;-
dc.subjectінформаційно-комунікаційні технологіїuk
dc.subjectосвітня діяльністьuk
dc.subjectфахівці у галузі фізичної культури та спортуuk
dc.subjectздобувачі закладів вищої освітиuk
dc.subjectсучасні педагогічні технологіїuk
dc.subjectinformation and communication technologiesuk
dc.subjecteducational activityuk
dc.subjectspecialists in the field of physical culture and sportsuk
dc.subjectstudents of higher education institutionsuk
dc.subjectmodern pedagogical technologiesuk
dc.titleПрофесійна підготовка фахівців у галузі фізичної культури і спорту з використанням інформаційно-комунікаційних технологійuk
dc.title.alternativeProfessional training of specialists in the field of physical culture and sports using information and communication technologiesuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри фізичного виховання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
138-143.pdf233.39 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.