Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/57369
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ваколя, Зоряна Михайлівна | - |
dc.contributor.author | Попадич, Б.Т. | - |
dc.date.accessioned | 2024-01-09T20:02:00Z | - |
dc.date.available | 2024-01-09T20:02:00Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Ваколя З. М., Попадич Б. Т. Вибір технологій навчання для розвитку soft skills у студентів закладів вищої освіти під час воєнного стану. / З. М. Ваколя, Б. Т. Попадич // Науковий часопис Національно-го педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5: Педа-гогічні науки: реалії та перспективи: зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова.– Київ : Видавничий дім : «Гельветика», 2023. – Випуск 91. – С. 42–48. | uk |
dc.identifier.issn | 2311-5491 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/57369 | - |
dc.description | DOI https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series5.2023.91.09 | uk |
dc.description.abstract | У статті обґрунтовано технології навчання для розвитку soft skills у студентів закладів вищої освіти під час воєнного стану. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Видавничий дім «Гельветика» | uk |
dc.subject | Ключові слова: soft skills, технологія навчання, технологічний підхід, студент, заклад вищої освіти, воєнний стан. | uk |
dc.title | Вибір технологій навчання для розвитку soft skills у студентів закладів вищої освіти під час воєнного стану. | uk |
dc.title.alternative | Selection of teaching technologies for development of soft skills in higher education students during martial law | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Appears in Collections: | Наукові публікації кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ВИБІР ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ ДЛЯ РОЗВИТКУ SOFT SKILLS У СТУДЕНТІВ ЗАКЛАДІВ.pdf | 693.15 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.