Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/57438
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorОрос, Олександра Богданівна-
dc.contributor.authorАфанасьєв, Дмитро Миколайович-
dc.date.accessioned2024-01-11T13:39:05Z-
dc.date.available2024-01-11T13:39:05Z-
dc.date.issued2023-09-
dc.identifier.citationНауково-практичний журнал "Актуальні проблеми філософії та соціології". 2023. Вип. 42.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/57438-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано особливості проявів батьківського насильства під впливом соціальних змін та трансформацій, що зумовлені пандемією covid-19 та повномасштабним вторгненням агресора на територію України. У дослідженні здійснено аналіз особливостей застосування батьками насильства щодо дітей у ситуації спільного навчання, яка, на нашу думку, є емоційно-насиченою, потенційно стресовою, тривожною та може спровокувати як психічне, так і фізичне насильство. Мета статті – проаналізувати специфіку проявів батьківського насильства у ситуаціях навчання в умовах стрімких соціальних змін: пандемії та воєнного стану. Дослідження проведено методом опитування. Вибірка склала 589 батьків учнів молодших класів. Дослідження проводилося в три етапи: перший етап – локдаун під час пандемії Covid-19 з 25.12.2020р. по 25.01.2021р.; другий етап – локдаун під час пандемії Covid-19 з 06.03.2021р. по 30.05.2021р.; третій етап – воєнний стан в Україні березень – квітень 2023р. Результати дослідження, висвітлені у статті, дозволили авторам розробити рекомендації щодо прогнозування та реагування на зміни у дитячо-батьківських відносинах, оцінки батьками процесу та результатів навчання, часової динаміки спільного навчання батьків та дітей (підготовки домашніх завдань), рівня насильства, поведінкових реакцій батьків та дітей у складних ситуаціях пов’язаних із навчанням. Контекст ситуації навчання в даному випадку переважно визначається формою навчання та значенням навчальної діяльності для сім’ї. Воєнний стан призвів до вимушеної трансформації звичного способу життя українців, навіть у глибокому тилу. Горизонт планування сімей в Україні дуже змінився. Перед батьками постали нові виклики та завдання. Складні умови існування спричиняють постійну тривогу та стрес і можуть призвести до важких наслідків у майбутньому.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавничий дім «Гельветика»uk
dc.subjectмікросоціологія насильстваuk
dc.subjectбатьківське насильствоuk
dc.subjectнасильство над дітьми-
dc.subjectнасильство-
dc.subjectнавчання-
dc.subjectситуація навчання-
dc.subjectфізичне насильство-
dc.subjectпсихічне насильство-
dc.subjectкарантин-
dc.subjectвійна-
dc.subjectвоєнний стан-
dc.titleБАТЬКІВСЬКЕ НАСИЛЬСТВО ПІД ЧАС СИТУАЦІЙ НАВЧАННЯ В УМОВАХ СОЦІАЛЬНИХ ЗМІНuk
dc.title.alternativeParental violence during learning situations in the conditions of social changesuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри соціології і соціальної роботи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
22.pdf283.83 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.