Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/57487
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЄрмаченко, Володимир Єгорович-
dc.contributor.authorДехтяр, Надія Анатоліївна-
dc.date.accessioned2024-01-12T11:22:32Z-
dc.date.available2024-01-12T11:22:32Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.citationЄрмаченко, В. Є. Механізм сегментації ринків країн світу у процесі реалізації зовнішньоекономічної стратегії підприємства (на прикладі туристичної галузі)/ В. Є. Єрмаченко, Н. А. Дехтяр // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Економіка / редкол.: В.П. Мікловда (гол. ред.), М.І. Пітюлич, М.М. Бойко та ін. – Ужгород : Поліграфцентр "Ліра", 2007. – Спецвип. 22.Ч. 3. – С.193-201. – Бібліогр.:с.201 (12 назв).uk
dc.identifier.issn0869-0782-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/57487-
dc.descriptionhttps://drive.google.com/file/d/1Qu5qiEkHyM_JMOnFg-I_gaYnXvfqvhBi/view?usp=sharinguk
dc.description.abstractУ статті запропонований підхід до вибору підприємством - суб'єктом зовнішньоекономічної діяльно­сті географічної складової стратегії виходу на світовий ринок за допомогою сегментації найбільш пе­рспективних країн з використанням методу кластерного аналізу, наведені характеристики найпоши­реніших рейтингових систем, що оцінюють макроекономічні показники розвитку держави, обгрунто­вується доцільність використання підприємством на початкових етапах формування стратегії аре­гованих комплексних статистичних показників, доводиться гіпотеза про відповідність соціодемогра­фічних показників загальноекономічному стану країни (згідно з вибірковими даними).uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherПоліграфцентр "Ліра"uk
dc.subjectрейтингові системиuk
dc.subjectіндексиuk
dc.subjectсегментування туристичних ринківuk
dc.subjectкластериuk
dc.titleМеханізм сегментації ринків країн світу у процесі реалізації зовнішньоекономічної стратегії підприємства (на прикладі туристичної галузі)uk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ. Серія: Економіка. Спецвипуск - 22, Частина 3 - 2007

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Тит. Ек. Спецвип. 22. Ч.ІІІ.pdf151.86 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.