Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/57495
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТарнавська, Наталія Петрівна-
dc.contributor.authorТурський, Ігор Володимирович-
dc.date.accessioned2024-01-12T12:20:23Z-
dc.date.available2024-01-12T12:20:23Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.citationТарнавська, Н. П. Мотиваційне середовище розвитку персоналу як чинник формування інноваційного типу поведінки малих підприємств/ Н. П. Тарнавська, І. В. Турський // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Економіка / редкол.: В.П. Мікловда (гол. ред.), М.І. Пітюлич, М.М. Бойко та ін. – Ужгород : Поліграфцентр "Ліра", 2007. – Спецвип. 22.Ч. 3. – С.216-223. – Бібліогр.:с.223 (27 назв).uk
dc.identifier.issn0869-0782-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/57495-
dc.descriptionhttps://drive.google.com/file/d/1-OUE9iFCqC-7FkGmO7FxGQBBnp_8Rs0Q/view?usp=sharinguk
dc.description.abstractДосліджено чинники зміни природи підприємства, розкрито сутність його мінливості та сфор­мульовано основні ознаки мінливості підприємства. За таких умов досягнення малим підприємст­вом стратегічного успіху можливе на основі створення і постійного удосконалення креативної мережі, яка продукуватиме і впроваджуватиме інновації (конкурентні переваги). Обrрунтовано необхідність формування мотиваційного середовища розвитку персоналу малих підприємств і пе­ретворення іх в організації, що самонавчаються. Результати втілення в практику управління мо­тиваційних засад розвитку персоналу продемонстровано на прикладі малих підприємств, що фун­кціонують на ринку хлібобулочних виробів.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherПоліграфцентр "Ліра"uk
dc.subjectмале підприємствоuk
dc.subjectприрода підприємстваuk
dc.subjectуправлінняuk
dc.subjectперсоналuk
dc.subjectмотиваційне середовищеuk
dc.subjectрозвиток персоналуuk
dc.subjectкреативна мережаuk
dc.subjectінноваціїuk
dc.subjectконкурентні перевагиuk
dc.subjectстратегічний успіхuk
dc.titleМотиваційне середовище розвитку персоналу як чинник формування інноваційного типу поведінки малих підприємствuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ. Серія: Економіка. Спецвипуск - 22, Частина 3 - 2007

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Тит. Ек. Спецвип. 22. Ч.ІІІ.pdf151.86 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.