Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/57807
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Михалко, Ярослав Омелянович | - |
dc.date.accessioned | 2024-01-22T12:05:30Z | - |
dc.date.available | 2024-01-22T12:05:30Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Михалко Я.О. Можливості використання великих мовних моделей у навчанні студентів медичного спрямування / Я.О. Михалко // Збірник тез ІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю «Професійні компетентності фахівців фізичної терапії та ерготерапії: інноваційні підходи» (19-20 жовтня 2023 року). – Ужгород, 2023. – С. 119-122 | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/57807 | - |
dc.description.abstract | У роботі представлено аналіз можливостей використання великих мовних моделей (LLM) для оптимізації навчання студентів-медиків. Дослідження проводилося на основі пошуку у базах даних PubMed і Google Scholar за такими ключовими словами: великі мовні моделі, ChatGPT, медична освіта та студенти. Результати були проаналізовані та узагальнені, охоплюючи як суб’єктивні точки зору, так і наукові публікації щодо різних аспектів використання цього варіанту штучного інтелекту (ШІ) в освітньому процесі, зокрема у підготовці медичних працівників. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | штучний інтелект | uk |
dc.subject | великі мовні моделі | uk |
dc.subject | студенти | uk |
dc.subject | медики | uk |
dc.subject | навчання | uk |
dc.title | МОЖЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ВЕЛИКИХ МОВНИХ МОДЕЛЕЙ У НАВЧАННІ СТУДЕНТІВ МЕДИЧНОГО СПРЯМУВАННЯ | uk |
dc.title.alternative | POSSIBILITIES OF LARGE LANGUAGE MODELS USAGE IN EDUCATION OF MEDICAL STUDENTS | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Тези до статті | uk |
Appears in Collections: | Наукові публікації кафедри терапії та сімейної медицини |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Збірник матеріалів конференції-здор.pdf | 232.76 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.