Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/58058
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЧерчик, Лариса Миколаївна-
dc.date.accessioned2024-01-30T12:49:10Z-
dc.date.available2024-01-30T12:49:10Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.citationЧерчик, Л. М. Маркетинг рекреаційних територій як інструмент формування та розвитку транскордонного співробітництва у туристично-рекреаційній сфері/ Л. М. Черчик // Науковий вісник Ужгородського університету: серія: Економіка. / редкол. В.П.Мікловда, М.І.Пітюлич, Н.М.Надь та ін. – Ужгород: УжНУ, 2007. – Спецвип. №23: Вплив маркетингу на підвищення ефективності транскордонного економічного співробітництва з країнами-членами ЄС: збірник статей міжнародної науково-практ. конф. – С. 45-48.uk
dc.identifier.isbn966-8269-18-3-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/58058-
dc.descriptionhttps://drive.google.com/file/d/1qdVc9AC-eMgkhg6ZP2cc22mMEEylqLjU/view?usp=sharinguk
dc.description.abstractУ статті викладені теоретико-методологічні аспекти маркетингу рекреаційних територій, що розглядається як інструмент формування та розвитку транскордонного співробітництва у туристично-­рекреаційній сфері. Обгрунтовано передумовами впровадження, особливості та напрями викорuстання маркетингу рекреаційних територій, елементи процесу маркетингового дослідження ринку рекреаційних ресурсів, етапи процесу планування маркетингуuk
dc.language.isoukuk
dc.publisherУжНУuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectрекреаціяuk
dc.subjectрекреаційна територіяuk
dc.subjectтранскордонне співробітництвоuk
dc.subjectтуристично­-рекреаційна сфераuk
dc.titleМаркетинг рекреаційних територій як інструмент формування та розвитку транскордонного співробітництва у туристично-рекреаційній сферіuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Спеціальний випуск Наукового вісника УжНУ Серія : Економіка, Вип. 23, 2007

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Тит. Спецвип. Ек. 23. 2007.pdf2.28 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.