Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/58286
Title: СОЦІАЛЬНЕ ПІДПРИЄМНИЦТВО В ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОМУ ГОСПОДАРСТВІ
Other Titles: SOCIAL ENTREPRENEURSHIP IN THE HOTEL AND RESTAURANT BUSINESS
Authors: Кіш, Галина Вікторівна
Keywords: готельно-ресторанний бізнес, підприємницька діяльність, підприємництво, соціальне підприємництво, підприємство, гостинність, розвиток
Issue Date: 2024
Publisher: Видавнича група "Наукові перспективи"
Citation: Кіш Г. Соціальне підприємництво в готельно-ресторанному господарстві. Наукові перспективи. 2024. Випуск № 1(43). С. 428-439
Abstract: В статті розглянуто підходи до визначення терміну «соціальне підприємництво». Поведено порівняльний аналіз класичного, соціального підприємства та благодійної організації. Конкретизовано соціальний вплив від діяльності соціальних підприємств. Наведено приклади успішних соціальних підприємств в сфері гостинності. Виокремлено деякі проблеми та шляхи активізації розвитку соціального підприємництва в Україні. Соціальне підприємництво в готельно-ресторанному господарстві спрямоване на досягнення соціальних цілей, паралельно надаючи готельно-ресторанні послуги. Цей підхід включає в себе вирішення соціальних проблем, таких як працевлаштування людей з обмеженими можливостями, безробітних або представників груп ризику. Тема соціального підприємництва в готельно-ресторанному бізнесі залишається дуже актуальною і важливою з кількох причин. В першу чергу в сучасному суспільстві зростає увага до соціальної відповідальності бізнесу. Клієнти та споживачі більш уважно відносяться до того, як підприємства впливають на спільноту та оточуюче середовище. По-друге, відбувається сприяння працевлаштуванню осіб з обмеженими можливостями та підтримка різних груп населення допомагає у створенні інклюзивного суспільства та рівноправного доступу до можливостей. Також цей напрям надає економічну вигоду підприємствам. Адже здійснення соціальних ініціатив може сприяти створенню позитивного іміджу для бізнесу, привертати нових клієнтів та сприяти лояльності. Крім того, реалізація соціальних ініціатив може спонукати до інновацій у готельно-ресторанному бізнесі, що сприяє підвищенню конкурентоспроможності. Не менш важливим фактором є зростання екологічної свідомості споживачів, яка змушує бізнеси в галузі гостинності шукати способи мінімізації впливу на довкілля та використання екологічно чистих практик. Активна участь підприємств гостинності у вирішенні соціальних проблем сприяє підтримці місцевих громад та покращенню життя їхніх членів.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/58286
ISSN: (print) 2708-7530
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри туристичної інфраструктури та сервісу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
1(43) НП.pdfНаукові перспективи9.86 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.