Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/58522
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТатьянченко, О. А.-
dc.date.accessioned2024-02-12T09:14:53Z-
dc.date.available2024-02-12T09:14:53Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationТатьянченко О. А. Проблеми податкового законодавства в умовах воєнного стану/ О. А. Татьянченко // Науковий вісник Ужгородського університету: серія: Право / голов. ред. Ю. М. Бисага – Ужгород, 2023. –Т. 1. Вип. 80. – С. 582-587. - Бібліогр.: с. 586-587 (15 назв). URL http://visnyk-pravo.uzhnu.edu.ua/article/view/297185/290101uk
dc.identifier.issn2307-3322-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/58522-
dc.description.abstractПитання реформування податкової системи стає все актуальнійшим в умовах воєнного стану і неминучим. Податкова система є основою економічного розвитку країни. Рівень соціального роз-витку, показники зростання ВВП, кількість працюючих підприємств та інвестиційні вкладення в країні – це повне відображення стану податкової системи країни. Воєнний стан вимагає негайних змін до податкового законодавства адаптованих до умов які склалися на теперішній час. З початку війни були прийняті перші екстренні зміни до податкового законодавства, але вплив воєнного стану на економіку є надзвичайно динамічним, що потребує гнучкого податкового законодавства, яке передбачає швидку трансформацію податкової системи до будь яких умов, тобто універсальну та стабільну систему законів, яка здатна реагувати на будь які зміни в країні. Але постала дуже велика проблема між балансуванням розвитку економіки та забезпеченням оборонної системи країни. Бізнес значно скоротив господарську діяльність, має проблеми з оборотним капіталом, закривається та уходить в тінь. Держава спробувала стимулювати ділову активність, у тому числі через податки. Але низька ефективність податкової політики держави за умов війни це проблема сьогодення. Воєнний стан являє собою пусковий механізм для запровадження податкових реформ в Україні. У серпні 2022 року було представлено проєкт програми «10-10-10», яка передбачає зниження до 10% ключових ставок податків – ПДВ (зараз – 20%), на доходи фізосіб (18%) та на прибуток підприємств (18%). Також реформа передбачає скасування ЄСВ та податкових пільг та встановлення військового збору на рівні 3% (замість 1,5%).uk
dc.description.abstractThe question of reforming the tax system is becoming increasingly urgent in the conditions of martial law and inevitable. The tax system is the basis of the country’s economic development. The level of social development, indicators of GDP growth, the number of working enterprises and investments in the country are a complete reflection of the state of the country’s tax system. Martial law requires immediate changes to the tax legislation adapted to the prevailing conditions.Since the beginning of the war, the first emergency changes to tax legislation have been adopted, but the impact of martial law on the economy is extremely dynamic, which requires flexible tax legislation that provides for the rapid transformation of the tax system to any conditions, that is, a universal and stable system of laws that is able to respond to any changes in the country.But a very big problem arose between balancing the development of the economy and ensuring the country’s defense system. The business has significantly reduced economic activity, has problems with working capital, closes and goes into the shadows. The state tried to stimulate business activity, including through taxes. But the low effectiveness of the tax policy of the state under the conditions of war is a problem today. Martial law is a trigger for introducing tax reforms in Ukraine. In August of last year, the project of the “10-10-10” program was presented, which provides for a reduction to 10% of the key tax rates – VAT (now – 20%), on the income of individuals (18%) and on the profit of enterprises (18%). Also, the reform provides for the cancellation of EUV and tax benefits and the establishment of the military levy at the level of 3% (instead of 1.5%).uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesПраво;-
dc.subjectподаткиuk
dc.subjectподаткова системаuk
dc.subjectвоєнний станuk
dc.subjectоподаткуванняuk
dc.subjectмеханізм податкової політикиuk
dc.subjectзагальнодержавні та місцеві податки та збориuk
dc.subjectєдиний податокuk
dc.subjectподаток на майноuk
dc.subjectподаток на прибуток підприємствuk
dc.subjectподаток на доходи фізичних осібuk
dc.subjectподаток на додану вартістьuk
dc.subjectакцизний податокuk
dc.subjecttaxesuk
dc.subjecttax systemuk
dc.subjectmartial lawuk
dc.subjecttaxationuk
dc.subjecttax policy mechanismuk
dc.subjectnational and local taxes and feesuk
dc.subjectsingle taxuk
dc.subjectproperty taxuk
dc.subjectcorporate income taxuk
dc.subjectpersonal income taxuk
dc.subjectvalue added taxuk
dc.subjectexcise taxuk
dc.titleПроблеми податкового законодавства в умовах воєнного стануuk
dc.title.alternativeProblems of tax legislation in the conditions of martial lawuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Серія: Право. Випуск 80. Том 1. - 2023

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
297185-Текст статті-685880-1-10-20240121.pdf296.72 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.