Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/58687
Title: Дослідження реформ в освіті України в умовах децентралізації.
Authors: Рюль, Вікторія Олександрівна
Рюль, Крістіан Вільгельмович
Keywords: децентралізація, освіта, ОТГ
Issue Date: 24-Sep-2021
Publisher: Ужгород: ТОВ «РІК-У»
Citation: Рюль Вікторія, Рюль Крістіан Дослідження реформ в освіті України в умовах децентралізації. Проблеми та перспективи розвитку територіальних громад в соціальній сфері: Матеріали доповідей та повідомлень Міжнародної науково-практичної конференції (м.Ужгород, 24 вересня 2021 р.) / За ред. О. Бартош, Ужгород: ТОВ «РІК-У», 2021. С.73-76
Abstract: За останні роки в Україні відбувається процес децентралізації влади. Одним із надскладних завдань для територіальних громад у ході цього процесу є створення функції управління освітою. До створення спроможних громад управлінням освітою в селах і селищах займались відділи освіти районних державних адміністрацій, які є елементами вертикалі державної виконавчої влади. Функції виконавчих органів сільських та селищних рад у сфері освіти були мінімальними та полягали в реалізації другорядних завдань для забезпечення шкіл. На відміну від райдержадміністрацій, органи місцевого самоврядування територіальних громад є автономними та мають всі повноваження, у тому числі у сфері управління освітою. Але серйозним викликом є їхня інституційна слабкість. Органам місцевого самоврядування усіх громад разом з отриманням бюджетних преференцій та управлінських повноважень необхідно буде взяти на себе складне завдання та відповідальність за створення ефективного управління системою освіти.
Type: Text
Publication type: Тези до статті
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/58687
ISBN: 978-617-8046-10-1
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри соціології і соціальної роботи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
conference papers.pdf891.03 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.