Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/59021
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПікалова, А. О.-
dc.date.accessioned2024-02-21T18:55:58Z-
dc.date.available2024-02-21T18:55:58Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationПікалова, А. О. Типи «емотивного–Я» ідентичності англомовного дитячого поета / А .О. Пікалова // Закарпатські філологічні студії / редкол.: І. М. Зимомря (голов. ред.), О. Ю. Кочмар, Х. І. Зикань та ін. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", – 2018. – Т. 1, Вип. 5. – C. 95–101. – Бібліогр.: с. 100–101 (26 назв); рез. англ., укр.uk
dc.identifier.issn2524-0390-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/59021-
dc.description.abstractУ статті розглядається модель конструювання «емотивного-Я» ідентичності дитячого поета. У процесі дослідження встановлюється, що моделювання «емотивного-Я» охоплює такі компоненти: когнітивний (знання, переконання, мотиви, уявлення, відношення до себе і до дітей), афективний (емоційно-оцінне відношення до знань і переконань, до себе і до дітей), поведінковий / діяльнісний (відповідна реакція, що стимулює цілеспрямований емоційний вплив на об'єкт дитячого поетичного дискурсу, репрезентується в авторському поетичному мовленні). Матеріал дослідження дозволяє виявити декілька типів «емотивного-Я» ідентичності такого англомовного дитячого поета, як Кенн Несбітт (Kenn Nesbitt). Поміж типів «емотивного-Я» ідентичності автора виокремлюємо такі: «фантазер», «мрійник», «налякувач», «бешкетник», «гуморист», «жартівник», «витівник», «застережник», «кардіоцентрик».uk
dc.description.abstractThe article deals with the model of the constructing the “emotive-l” of the identity of the English-language children’s poet. In the process of research it is established that the construction of “emotive-l” covers the following components: cognitive (knowledge, beliefs, motives, ideas, attitudes towards oneself and children), affective (emotional and evaluative attitude towards knowledge and beliefs, to oneself and to children), behavioural (the corresponding reaction that stimulates intentional emotional influence on the object of the children’s poetic discourse, and it is represented in the author's poetic speech). The research material reveals several types of “emotive-l" of the identity of the English-language children’s poet, such as Kenn Nesbitt. The types of “emotive-l” of the author's identity include: “dreamer”, “humourist’, “joker”, “prankster”, “warner”, “cardiocentric’ and others.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавничий дім "Гельветика"uk
dc.relation.ispartofseriesЗакарпатські філологічні студії;-
dc.subjectідентичністьuk
dc.subject«емотивне-Я»uk
dc.subjectдитячий поетuk
dc.subjectКенн Несбітт (Kenn Nesbitt)uk
dc.subjectтипи "емотивного-Я" ідентичностіuk
dc.subjectidentityuk
dc.subject"emotive-l"uk
dc.subjectchildren's poetuk
dc.subjectKenn Nesbittuk
dc.subjecttypes of "emotive-l" of the identityuk
dc.titleТипи "емотивного–Я" ідентичності англомовного дитячого поетаuk
dc.title.alternativeThe types of "emotive–I" of the identity of the English–language children’s poetuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Закарпатські філологічні студії Випуск 5 Том 1 2018

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ТИПИ ЕМОТИВНОГО-Я ІДЕНТИЧНОСТІ.pdf279.66 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.