Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/59123
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorІваній, Ігор-
dc.contributor.authorШевченко, Ольга-
dc.contributor.authorІванченко, Леонід-
dc.contributor.authorСемаль, Наталія Володимирівна-
dc.contributor.authorІванченко, Світлана-
dc.date.accessioned2024-02-26T08:59:44Z-
dc.date.available2024-02-26T08:59:44Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationІваній І. Акме-культурологічні аспекти удосконалення підготовки фахівців з фізичної культури та спорту у закладах вищої освіти / І. Іваній, О. Шевченко, Л. Іванченко та ін. // Zeszyty naukowe wyższej szkoły technicznej w Katowicach. — 2023. — Вип. 16. — С. 55-62.uk
dc.identifier.issn2082-7016-
dc.identifier.issn2450-5552 2023-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/59123-
dc.description.abstractУ статті подано характеристику акме-культурологічного підходу як сучасної парадигми удосконалення підготовки фахівців з фізичної культури та спорту. У контексті висвітлення загальних положень наголошено на потенціалі акме-культурологічного підходу як важливого чинника формування поведінкових аспектів професіонала, його професійно значущих якостей, визначення фахівця суб’єктом культури, його головною дійовою особою, що у комплексі забезпечує підвищення рівня соціальної успішності майбутнього фахівця, його конкурентоспроможність на ринку праці, особистісне самовираження, саморозвиток, самореалізацію. Висловлено думку, що акме-культурологічний підхід дозволяє вирішувати проблему єдиного простору гуманітарної і природного-наукової форм культури у фізкультурно- спортивній освіті за рахунок знання властивої їм суб’єктно-об’єктивного дуалізму в розумінні феномена професійної культури.uk
dc.description.abstractW artykule opisano podejście kulturowo-kulturowe jako nowoczesny paradygmat doskonalenia treningu specjalistów kultury fizycznej i sportu. W kontekście uwypuklenia zapisów ogólnych podkreśla się potencjał podejścia acme-kulturowego jako ważnego czynnika w kształtowaniu behawioralnych aspektów profesjonalisty, jego cech istotnych zawodowo, definicji specjalisty jako podmiotu kultury, jego główny aktor, który w kompleksie zapewnia wzrost poziomu sukcesu społecznego przyszłego specjalisty, jego konkurencyjność na rynku pracy, ekspresję osobistą, samorozwój, samorealizację. Wyraża się opinię, że podejście kulturowo-kulturowe pozwala na rozwiązanie problemu jednolitej przestrzeni humanitarnych i przyrodniczo-naukowych form kultury w kulturze fizycznej i wychowaniu sportowym, dzięki znajomości tkwiącego w nich dualizmu podmiotowo-przedmiotowego w rozumieniu zjawiska kultury zawodowej.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectакме-культурологічний підхідuk
dc.subjectгуманістична парадигмаuk
dc.subjectпідготовка фахівців з фізичної культури та спортуuk
dc.subjectсуб’єкт культуриuk
dc.subjectгуманітарна та природничо-наукова форма культуриuk
dc.subjectpodejście kulturoznawczeuk
dc.subjectparadygmat humanistycznyuk
dc.subjectkształcenie specjalistów kultury fizycznej i sportuuk
dc.subjectprzedmiot kulturyuk
dc.subjecthumanitarna i przyrodniczo-naukowa forma kulturyuk
dc.titleАкме-культурологічні аспекти удосконалення підготовки фахівців з фізичної культури та спорту у закладах вищої освітиuk
dc.title.alternativeKME-KULTUROWE ASPEKTY DOSKONALENIA KSZTAŁCENIA SPECJALISTÓW W DZIEDZINACH KULTURY FIZYCZNEJ I SPORTU NA UCZELNIACH WYŻSZYCHuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри фізичного виховання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Акме--культорологічні аспекти.pdf223.28 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.