Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/59163
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШаталова, Л. М.-
dc.date.accessioned2024-02-27T07:45:10Z-
dc.date.available2024-02-27T07:45:10Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationШаталова Л. М. Сучасний стан гармонізації вітчизняного законодавства у сфері захисту прав споживачів із законодавством Європейського Союзу/ Л. М. Шаталова // Аналітичне-порівняльне правознавство / редкол.: Ю. М. Бисага (голов. ред.), Д. М. Бєлов, С. Б. Булеца та ін.; ДВНЗ «УжНУ» – Ужгород, 2021. – №3. – С. 59-63. – Бібліогр.: с. 63 (7 назв). URL http://journal-app.uzhnu.edu.ua/article/view/252185/249535uk
dc.identifier.issn2788-6018-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/59163-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано сучасний стан гармонізації законодавства України, що забезпечує захист прав та законних інтересів споживачів при здійсненні дистанційної торгівлі. Сучасний стан електронної комунікації (взаємодії) між органами державної влади, суб’єктами господарювання та споживачами. Розкрито підходи до формування норм актів вторинного права ЄС у сфері споживчої політики. Перший підхід, з використанням принципу повної гармонізації, підвищує рівень споживання, забезпечує високий рівень захисту споживачів. За іншим підходом державам-членам надається право перевищувати рівень захисту прав споживачів, і зберігати більш суворі національні правила, які повинні бути сумісними з первинним правом ЄС. Аргументовано питання створення платформи «Е-покупець» для продавців, які здійснюють господарську діяльність в інтернет-магазинах. Зазначено, що процедура ідентифікації е-продавця повинна бути безоплатною та здійснюється споживачем самостійно в режимі онлайн. А також спростить ідентифікацію продавця на етапі здійснення онлайн-покупки за допомогою платформи, яка повинна міститися офіційному сайті ДПСС. Охарактеризовано новації проектів законодавчої бази щодо захисту прав споживачів при дистанційному укладенні договорів. Запропоновано зміни до законодавства щодо встановлення права звернення компетентного органу з питань обмеження, відновлення доступу до вебсайту постачальника (володільця або власника) електронних комунікаційних послуг, де розміщені відомості. Визначено необхідним передбачити попереджувальний механізм при обмеженні доступу до вебсайтів е-продавців і визначити строк для надання продавцям додатковий час (протягом двох днів) для виправлення своїх даних. Запропоновано вимоги щодо блокування вебсайтів надсилати до постачальника (володільця або власника) електронних комунікаційних послуг. Зазначено, що порядок обмеження та відновлення доступу до інформаційних ресурсів повинні бути передбачені виключно у законі.uk
dc.description.abstractThe current state of harmonization of Ukrainian legislation, which protects the rights and legitimate interests of consumers in distance trade is analyzed. The current state of electronic communication (interaction) between public authorities, businesses and consumers.Approaches to the formation of EU secondary legislation in the field of consumer policy are revealed. The first approach, based on the principle of full harmonization, increases the level of consumption, provides a high degree of consumers protection. Another one provides Member States with the right to go beyond consumer protection, and to maintain more strict national rules, which must comply with primary EU law.The expediency of creating an «E-buyer» platform for sellers who carry out business activities in online stores is argued.It is noted that the procedure of e-seller identification will simplify the identification of the seller at the stage of online shopping, should be free and carried out by the consumer himself online.The innovations of draft laws on consumer protection in the remote conclusion of contracts are described.Amendments to the legislation on establishing the right to apply to the competent authority on restrictions, restoring access to the website of the provider (owner or owner) of electronic communications services, where the information is posted, are proposed. The necessity to provide a warning mechanism in case of restriction of access to e-sellers’ websites and to set a deadline for providing sellers with additional time (within two days) to correct their data is considered.It is suggested that requests to block websites should be sent to the provider (owner or owner) of electronic communications services.It is noted that the procedure for restricting and restoring access to information resources should be provided only by law.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectімплементаціяuk
dc.subjectцифровізаціяuk
dc.subjectелектронна торгівляuk
dc.subjectідентифікація продавцяuk
dc.subjectпостачальники електронних комунікаційних послугuk
dc.subjectimplementationuk
dc.subjectdigitalizationuk
dc.subjecte-commerceuk
dc.subjectseller identificationuk
dc.subjectelectronic communications service providersuk
dc.titleСучасний стан гармонізації вітчизняного законодавства у сфері захисту прав споживачів із законодавством Європейського Союзуuk
dc.title.alternativeCurrent state of harmonization of domestic legislation in the field of protection of consumer rights with the legislation of the European Unionuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Аналітично-порівняльне правознавство. Вип. 3 2021

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
252185-Текст статті-579129-1-10-20220128.pdf246.89 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.