Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/59425
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМолнар, Олександр Сергійович-
dc.contributor.authorСвищо, Золтан Золтанович-
dc.contributor.authorШтефанець, Ніколетта В’ячеславівна-
dc.date.accessioned2024-03-02T14:52:15Z-
dc.date.available2024-03-02T14:52:15Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationМолнар О.С., Свищо З.З., Штефанець Н.В. Діагностика процесу стратегічного маркетингового управління збутом підприємства. Формування ринкових відносин в Україні: зб. наук. праць. 2023. Вип. 6 (265). С. 41–45.uk
dc.identifier.otherhttps://doi.org/10.5281/zenodo.8245971-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/59425-
dc.description.abstractПредметом дослідження є діагностика процесу стратегічного маркетингового управління збутом підприємств. Метою дослідження є проведення діагностики процесу стратегічного маркетингового управ- ління збутом підприємства. Методи дослідження. У роботі використані діалектичний метод наукового пізнання, метод аналізу і синтезу, порівняльний метод, метод узагальнення даних. Результати роботи. У статті наведені основні етапи процесу стратегічного маркетингового управління збутом. Окреслена послідовність дій при діагностиці процесу стратегічного маркетин- гового планування збутом. Охарактеризована діагностика процесу стратегічної маркетингової організації збуту. Розглянута діагностика стратегічного маркетингового аналізу збуту і стратегіч- ного маркетингового контролю збуту. Висновки. У межах діагностики процесу стратегічного маркетингового управління збутом дослі- джено основні його етапи: стратегічне маркетингове планування збуту (оцінка нестабільності зо- внішнього маркетингового середовища, стадії життєвого циклу підприємств, аналіз життєвого циклу бізнесу, система стратегічних маркетингових цілей у сфері збуту); стратегічна маркетингова органі- зація збуту (аналіз якості процедури збуту, аналіз збутового персоналу, заходи мерчендайзингу, ме- тоди збуту, стимулювання збуту, комплекс додаткових послуг); стратегічний маркетинговий аналіз збуту (оцінка збутового потенціалу підприємства, товарного портфеля підприємства, стратегічних маркетингових ризиків у сфері збуту); стратегічний маркетинговий контроль збуту (функції страте- гічного маркетингового управління збутом, які не виконуються на практиці у підприємствах).uk
dc.description.abstractThe subject of the study is the diagnosis of the process of strategic marketing management of sales of enterprises. The purpose of the study is to diagnose the process of strategic marketing management of sales of enterprise. Research methods. The work uses the dialectical method of scientific knowledge, the method of analysis and synthesis, the comparative method, and the method of summarizing data. Work results. The article describes the main stages of the process of strategic sales marketing management. The sequence of actions during the diagnosis of the process of strategic marketing planning by sales is outlined. The diagnosis of the process of the strategic marketing organization of sales is characterized. The diagnosis of strategic marketing analysis of sales and strategic marketing control of sales is considered. Conclusions. Within the framework of diagnostics of the process of strategic marketing management of sales, its main stages are studied: strategic marketing planning of sales (assessment of the instability of the external marketing environment, stages of the life cycle of enterprises, analysis of the business life застосуванcycle, a system of strategic marketing goals in the field of sales); strategic sales marketing organization (analysis of the quality of the sales procedure, analysis of the sales staff, merchandising measures, sales methods, sales promotion, a set of additional services); strategic marketing analysis of sales (assessment of the sales potential of the enterprise, product portfolio of the enterprise, strategic marketing risks in the field of sales); strategic marketing control of sales (functions of strategic marketing management of sales that are not performed in practice in enterprises).uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesФормування ринкових відносин в Україні;-
dc.subjectпідприємствоuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectзбутuk
dc.subjectефективністьuk
dc.subjectінформаціяuk
dc.subjectринокuk
dc.subjectконкурентоспроможністьuk
dc.subjectінноваціїuk
dc.subjectпокупецьuk
dc.subjectфінансиuk
dc.subjectenterpriseuk
dc.subjectmarketinguk
dc.subjectsalesuk
dc.subjectefficiencyuk
dc.subjectinformationuk
dc.subjectmarketuk
dc.subjectcompetitivenessuk
dc.subjectinnovationsuk
dc.subjectbuyeruk
dc.subjectfinanceuk
dc.titleДіагностика процесу стратегічного маркетингового управління збутом підприємствuk
dc.title.alternativeDiagnostics of the process of strategic marketing management of enterprise salesuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри економіки, підприємництва та торгівлі

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
41-45.pdf145.73 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.