Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/59641
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБартош, Олена Павлівна-
dc.contributor.authorМигалина, Зоряна Іванівна-
dc.date.accessioned2024-03-06T14:45:55Z-
dc.date.available2024-03-06T14:45:55Z-
dc.date.issued2024-01-
dc.identifier.citationБартош О., Мигалина З. Основні науково-дослідницькі навички у підготовці докторів філософії в Канаді. Актуальнi питання гуманiтарних наук. 2024. Вип. 71, Том 1. С.226−232.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/59641-
dc.description.abstractЗначне збільшення кількості докторантів та вимоги ринку праці до розширення кола їхніх знань, компетентностей, умінь та навичок вимагають принципової зміни підходів до організації та змісту підготовки докторантів. Науково-дослідницькі навички сприяють досягненню професіоналізму в майбутній професії. Підготовка докторантів у закладах вищої освіти Канади забезпечує ширший спектр компетентностей, оскільки суто академічних дисциплін, які базуються на вузьких знаннях, недостатньо для задоволення суспільних потреб. Дослідницькі та викладацькі компетентності мають вирішальне значення в таких нових сферах, як підприємництво, соціальна взаємодія, і користуються не меншим попитом, ніж загальні компетентності. Мета дослідження: розглянути зміст ключових компетентностей та навичок, якими мають володіти та послуговуватися у своїй науково-дослідницькій діяльності здобувачі ступеня доктора філософії у Канаді. Методи дослідження: аналіз і синтез психолого-педагогічної літератури – застосовувався для з’ясування специфіки ключових компетентностей та навичок, якими мають володіти та послуговуватися у своїй науково-дослідницькій діяльності здобувачі ступеня доктора філософії у Канаді; узагальнення – для формулювання авторських висновків. Ключова роль освіти у підготовці докторів філософії у Канаді полягає у поглибленні знань шляхом проведення оригінальних досліджень. З огляду на зростаючі соціальні вимоги суспільства до знань, заклади вищої освіти: зосереджені на підготовці докторів філософії як в академічних, так і в неакадемічних сферах; створюють умови для формування ключових навичок, необхідних випускникам на ринку праці, а також розвитку кар’єри; досягають критичної маси дослідників шляхом міждисциплінарного, міжінституційного, міжгалузевого, регіонального та міжнародного співробітництва.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectдокторанти, дослідження, заклади вищої освіти, компетентності, Канада, навички, науково-дослідницька діяльність.uk
dc.titleОсновні науково-дослідницькі навички у підготовці докторів філософії в Канадіuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри англійської філології
Наукові публікації кафедри соціології і соціальної роботи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Бартош, Мигалина.pdf367.41 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.