Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/60440
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Крулько, Дарина Василівна | - |
dc.contributor.author | Гончарук-Хомин, Мирослав Юрійович | - |
dc.date.accessioned | 2024-03-27T10:24:24Z | - |
dc.date.available | 2024-03-27T10:24:24Z | - |
dc.date.issued | 2024-01 | - |
dc.identifier.citation | Методичні рекомендації для студентів з дисципліни “Пародонтологія”. «Пародонтологічне здоров`я та гінгівіт. Сучасні класифікації та підходи до оцінки стадії і ступеню важкості патології. Пародонтальна карта» Крулько Д.В ., Гончарук-Хомин М.Ю. - Ужгород, 2024 - 26 с. | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/60440 | - |
dc.description.abstract | Методичні рекомендації для студентів з дисципліни "Пародонтологія". Дане видання підготовлене для поглиблення знань студентів щодо клінічного перебігу, діагностики, диференціальної діагностики та методів лікування тканин пародонта. Колектив авторів-укладачів: Крулько Д.В. – асистент кафедри терапевтичної стоматології ДВНЗ «УжНУ». Гончарук-Хомин М.Ю. – доктор філософії, PhD, завідувач кафедри терапевтичноїстоматології ДВНЗ «УжНУ». | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | ДВНЗ «УЖГОРОДСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ». СТОМАТОЛОГІЧНИЙ ФАКУЛЬТЕТ | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК 616.314.17/.18-08(075.8); | - |
dc.title | Методичні рекомендації для студентів з дисципліни“Пародонтологія ”: « Пародонтологічне здоров`я та гінгівіт. Сучасні класифікації та підходи до оцінки стадії і ступеню важкості патології. Пародонтальна карта» | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Методичні рекомендації | uk |
Appears in Collections: | Наукові публікації кафедри терапевтичної стоматології |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Пародонтальна карта методичка (3).pdf | 2.32 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.