Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/60483
Title: | «ПРОПЕДЕВТИКА ТЕРАПЕВТИЧНОЇ СТОМАТОЛОГІЇ». Навчально-методичний посібник до практичних занять з пропедевтики терапевтичної стоматології для студентів 2-го курсу стоматологічного факультету |
Authors: | Гончарук-Хомин, М.Ю. Білинський, О.Я. Гангур, І.Ю. |
Issue Date: | 2024 |
Publisher: | «УЖГОРОДСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ»/ СТОМАТОЛОГІЧНИЙ ФАКУЛЬТЕТ |
Citation: | Навчально-методичний посібник до практичних занять з пропедевтики терапевтичної стоматології для студентів 2-го курсу стоматологічного факультету. Пропедевтика терапевтичної стоматології. / Гончарук-Хомин М.Ю., Білинський О. Я, Гангур І. Ю. – Ужгород, 2024 –140 с. |
Series/Report no.: | УДК: 616.314(076); |
Abstract: | Навчально-методичний посібник підготовлено для вивчення програми з дисципліни «Пропедевтика терапевтичної стоматології» студентами 2-го курсу стоматологічного факультету. У посібник ввійшли методичні розробки для проведення практичних занять в комплексі з контрольними завданнями і переліком рекомендованої навчально-методичної літератури щодо клінічних особливостей анатомо-гістологічної будови зубів, тканин та органів порожнини рота, організації та обладнання стоматологічного кабінету, матеріалознавства в терапевтичній стоматології, способів та технік препарування та пломбування каріозних порожнин, етапів ендодонтичного лікування зубів та засвоєння основних мануальних навичок по окремим етапам, відпрацювання підходів до лікування каріозних та некаріозних дефектів твердих тканин зубів, а також лікування кореневих каналів. |
Type: | Text |
Publication type: | Інша текстова публікація |
URI: | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/60483 |
Appears in Collections: | Наукові публікації кафедри терапевтичної стоматології |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
посібник 2 курс 1 і 2 сем.pdf | 4.14 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.