Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/604
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГал, Ш.-
dc.contributor.authorКерестень, О.-
dc.date.accessioned2015-01-29T09:46:21Z-
dc.date.available2015-01-29T09:46:21Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationГал, Ш. Використання портфоліо у магістерській підготовці вчителів біології [Текст] / Ш. Гал, О. Керестень // Науковий вісник Ужгородського університету / [Ред. кол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород : Видавництво УжНУ "Говерла", 2010. – Вип.18-19. – С.32-35.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/604-
dc.descriptionThe author of the article has considered the essence of portfolio as an effective pedagogical technique for training of biology teachers. Portfolio main components, its preparing process and objectives and methods of use by the future teachers at the school have been disclosed. Key words: future biology teacher, portfolio, educational technology.uk
dc.description.abstractУ статті обґрунтовано сутність портфоліо як ефективної педагогічної технології підготовки майбутніх учителів біології. Розкрито складові елементи портфоліо, процес їх виготовлення, а також цілі та методика їх використання майбутніми вчителями у школі. Ключові слова: майбутній вчитель-біолог, портфоліо, педагогічна технологія.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectмайбутній вчитель-біологuk
dc.subjectпортфоліоuk
dc.subjectпедагогічна технологіяuk
dc.titleВикористання портфоліо у магістерській підготовці вчителів біологіїuk
dc.title.alternativePortfolio application in the training of masters – teachers of biologyuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 18-19 - 2010



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.