Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/60872
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorSabat, S. I.-
dc.date.accessioned2024-04-11T06:29:08Z-
dc.date.available2024-04-11T06:29:08Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationSabat, S. I. Digital resources for teaching and learning English online during COVID-19 pandemic / S. I. Sabat // Закарпатські філологічні студії / редкол.: І. М. Зимомря (голов. ред.), М. М. Палінчак, Ю. М. Бідзіля та ін. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", – 2021. – Т. 1, вип. 17. – С. 182–186. – Бібліогр.: с. 186 (15 назв); рез. укр., англ. URL http://zfs-journal.uzhnu.uz.ua/archive/17/part_1/38.pdfuk
dc.identifier.issn2663-4899-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/60872-
dc.description.abstractThe COVID-19 outbreak dramatically affected all spheres of our life: from social and economic to educational. In order to ensure the continuity of educational process higher education institutions had to shift to full online teaching and learning. The paper reflects the experience of teaching and learning English in contemporary academic environment during the pandemic situation caused by COVID-19 outbreak when an online education has become crucial in the educational field. The purpose of the article is to show the advantages of using video conferencing platform Zoom and MyEnglisLab developed by Pearson in the teaching and learning process in English classes. Combining these two online platforms can be beneficial both for teachers and students. Different digital tools that are provided by MyEnglishLab and Zoom engage students in effective virtual learning environment contributing greatly to students’ motivation to study and improve English language proficiency. Zoom allows us to implement teaching and learning English by imitating live communication as close as possible to the traditional way, providing participants with support and variety of forms of feedback from the teacher and students. MyEnglishLab developed by Pearson can be a powerful tool suitable for teachers and learners’ needs in online educational process. The article emphasizes the role of technology in providing more learning opportunities and better means for students to interact and learn effectively. The study revealed that the main advantages of using the platforms in English language teaching and learning are: ease of access to teaching resources, comfortable and constant interaction between students and the teacher in safe and secure environment, ability to establish audio and visual contact, time efficiency, flexibility and convenience.uk
dc.description.abstractПандемія COVID-19 різко вплинула на всі сфери нашого життя: від соціальної, економічної до освітньої. Щоб забезпечити продовження освітнього процесу, заклади вищої освіти були змушені перейти до викладання та навчання онлайн. Стаття відображає досвід викладання англійської мови в сучасному академічному середовищі в умовах пандемії COVID-19 студентам факультету прикладної лінгвістики національного університету «Львівська політехніка». Мета статті – показати переваги застосування цифрової онлайн платформи Zoom та віртуальної навчальної платформи MyEnglishLab від Pearson для викладання та навчання англійської мови. Поєднання цих двох платформ може бути корисним як для викладача, так і студента. Такий формат максимально наближує процес вивчення англійської мови до сучасних реалій, пропонує різноманітну діяльність студента в інтерактивному середовищі, надає миттєвий зворотний зв’язок. Різноманітні цифрові інструменти платформи Zoom та MyEnglishLab залучають студентів в ефективне віртуальне навчальне середовище, підвищують мотивацію студентів та заохочують до навчального процесу. Платформа Zoom дозволяє навчати та вивчати англійську мову, імітуючи живе спілкування, близьке до спілкування в традиційній навчальній аудиторії, забезпечує постійну та динамічну взаємодію учасників навчального процесу, відкриває нові можливості презентації навчального матеріалу для викладача. MyEnglishLab є потужним інструментом навчання, який підвищує ефективність та якість навчального процесу, відкриває нові можливості для роботи зі студентами, формує комунікативну компетенцію студента. У статті наголошується на ролі інформаційних технологій у забезпеченні навчальних можливостей та кращих інструментів для ефективної взаємодії та навчання студентів. Основними перевагами застосування онлайн-платформ для викладання англійської мови є: легкий доступ до навчальних ресурсів, постійна взаємодія між викладачем та студентами в безпечному середовищі, можливість аудіо- та візуального контакту, ефективне використання часу, гнучкість та зручність.uk
dc.language.isoenuk
dc.publisherВидавничий дім "Гельветика"uk
dc.relation.ispartofseriesЗакарпатські філологічні студії;-
dc.subjectonline learninguk
dc.subjectonline platformuk
dc.subjectdigital tooluk
dc.subjectZoomuk
dc.subjectMyEnglishLabuk
dc.subjectCOVID-19 pandemicuk
dc.subjectонлайн-навчанняuk
dc.subjectонлайн-платформаuk
dc.subjectцифровий інструментuk
dc.subjectпандемія COVID-19uk
dc.titleDigital resources for teaching and learning English online during COVID-19 pandemicuk
dc.title.alternativeЦифрові ресурси для викладання та вивчення англійської мови онлайн в умовах пандемії COVID-19uk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Закарпатські філологічні студії Випуск 17.Т.1 2021

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
DIGITAL RESOURCES FOR TEACHING AND LEARNING ENGLISH ONLINE DURING.pdf343.56 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.