Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/61125
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГазуда, Леся Михайлівна-
dc.contributor.authorВолощук, Надія Юріївна-
dc.contributor.authorГазуда, Сергій Михайлович-
dc.date.accessioned2024-04-17T19:46:19Z-
dc.date.available2024-04-17T19:46:19Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationГазуда Л. М., Волощук Н. Ю., Газуда С. С. Окремі аспекти формування технологій брендингу в аграрній сфері. The 3 rd International scientific and practical conference “World science: problems, prospects and innovations” (November 25-27, 2020) Perfect Publishing, Toronto, Canada. 2020. С. 331–336.uk
dc.identifier.isbn978-1-4879-3793-5-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/61125-
dc.description.abstractУ процесі дослідження виокремлено окремі аспекти до формування управлінських технологій брендингу, які з огляду на функціональність органів державної влади чи органів місцевого самоврядування стосуються передусім діагностування та прогнозування з врахуванням інноваційного розвитку аграрної сфери. Акцентовано увагу на необхідності забезпечення ефективної системи управління, яке повинно базуватися на упорядкованій сукупності взаємозумовлюючих елементів у формування брендингового середовища.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesWorld science: problems, prospects and innovations;-
dc.subjectуправлінські технологіїuk
dc.subjectбрендингове середовищеuk
dc.subjectфункціональність органів владиuk
dc.subjectаграрна сфераuk
dc.titleОкремі аспекти формування технологій брендингу в аграрній сферіuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:300Наукові публікації кафедри економіки, підприємництва та торгівлі

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
331-336.pdf662.91 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.