Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/61235
Title: Лінгвістичний аспект концепту «Розумова діяльність»
Other Titles: Linguistic aspect of the concept “Mental Activity”
Authors: Гром, О. І.
Keywords: концепт, концептосфера, розумова діяльність, когнітивна лінгвістика, лінгвістичний аспект, concept, conceptosphere, mental activity, cognitive linguistics, linguistic aspect
Issue Date: 2022
Publisher: Видавничий дім "Гельветика"
Citation: Гром, О. І. Лінгвістичний аспект концепту «Розумова діяльність» / О. І. Гром // Закарпатські філологічні студії / редкол.: І. М. Зимомря (голов. ред.), М. М. Палінчак, Ю. М. Бідзіля та ін. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", – 2022. – Т. 1, вип. 21. – С. 137–141. – Бібліогр.: с. 141 (11 назв); рез. укр., англ. URL http://zfs-journal.uzhnu.uz.ua/archive/21/part_1/25.pdf
Series/Report no.: Закарпатські філологічні студії;
Abstract: Дана стаття – представлена вивченням поняття концепту, роздумами та аналізом лінгвістичного аспекту концепту Розумова діяльність в англійській мові. У поданій статті аналізується лінгвістичне та лексичне наповнення концепту Розумова діяльність. Лінгвістичний аспект концепту Розумова діяльність має своє віддзеркалення та відображення в англійській мові. У даній статті обговорюються питання когнітивних досліджень спрямованих на сфери людської діяльності та на людину в цілому. Людська свідомість, особливості та механізм усвідомлення зовнішнього світу є найскладнішими явищами природи. Також, окреслюються питання про те, як за допомогою мовних одиниць відбувається накопичення, закріплення та зберігання знань про світ. У когнітивному напрямі пробують розгадати вічні людські проблеми, як ми сприймаємо світ і як трактуємо себе у цьому світі. Велика увага присвячується у працях аналізу концептів та вивченню властивостей мовних одиниць. Когнітивна лінгвістика оперує тісним взаємозв’язком одиниць мови та символів, які вони називають, мета яких виявити зміст складних процесів свідомості. Когнітологи розглядають вираження процесів відтворення, збереження та отримання різноманітних знань у мозку людини, саме, справжніми конструкціями у свідомості людства. Тому, за допомогою, когнітивної лінгвістики досліджуються саме ці процеси пізнання у мовних формах. Мова займає центральну позицію у когнітивній лінгвістиці, як знаряддя, що відіграє провідну роль у передачі та представленні інформації. Саме мова вважається вікном у духовний та оточуючий світ людини, у її інтелект, засіб доступу до таємниць мисленнєвих процесів. У даній статті докладніше та глибинніше усвідомлюємо властивості та особливості концепту Розумова діяль- ність, також взаємозв’язок їхніх складових. У цій статті концепти розглядаються, як складові концептуальної системи, які формуються у процесі пізнання світу та відображають інформацію про нього.
This article presents studying of the term “concept”, reflections and analysis of the linguistic aspect of the concept Mental Activity in English. This article analyzes the linguistic and lexical content of the concept of Mental Activity. Linguistic aspect of the concept Mental Activity is reflected in the English language. This article discusses the issues of cognitive pieces of research aimed at the sphere of human activity and the person as a whole. Human consciousness, features and mechanism of awareness of the external world are the most complex phenomena of nature. In addition, questions are outlined about how the use of language units is the accumulation, consolidation and storage of knowledge about the world. In the cognitive direction, they try to solve, how we perceive the world and how we treat ourselves in this world. Scientists pay so much attention to the analysis of concepts and the study of the properties of language units. Cognitive linguistics deals with the close relationship between the units of language and the symbols they name, the purpose of which is to discover the content of complex processes of consciousness. Cognitologists consider the expression of the processes of reproduction, preservation and acquisition of various knowledge in the human brain, namely, the real constructions in the minds of humanity. Therefore, with the help of cognitive linguistics, these processes of cognition in language forms are studied. Language occupies a central position in cognitive linguistics as a tool that plays a leading role in the transmission and presentation of information. Language is a window into the spiritual and surrounding world of man, his intellect, a means of access to the mysteries of thought processes. In this article we are more fully and deeply aware of the properties and features of the concept of Mental Activity, as well as the relationship of their components. In this article, concepts are considered as components of the conceptual system, which are formed in the process of learning about the world and reflect information about it.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/61235
ISSN: 2663-4899
Appears in Collections:Закарпатські філологічні студії Випуск 21 Том 1 2022



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.