Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/61260
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГазуда, Леся Михайлівна-
dc.contributor.authorЕрфан, Віталій Йосипович-
dc.contributor.authorБерча, Оксана Михайлівна-
dc.date.accessioned2024-04-21T21:45:22Z-
dc.date.available2024-04-21T21:45:22Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationГазуда Л. М., Ерфан В. Й., Берча О. М. Комплексний маркетинговий підхід як чинник позиціонування організації на ринку. Економічні та соціальні аспекти розвитку України на початку ХХІ століття : матеріали Х Міжнародної науково-практичної конференції 19-20 жовтня 2022 року. Одеса: Одеський національний технологічний університет, 2022. С. 231–232.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/61260-
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesЕкономічні та соціальні аспекти розвитку України на початку ХХІ століття;-
dc.titleКомплексний маркетинговий підхід як чинник позиціонування організації на ринкуuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeТези до статтіuk
Appears in Collections:300Наукові публікації кафедри економіки, підприємництва та торгівлі

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
231-232.pdf307.04 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.