Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/61751
Title: | МОНІТОРИНГ ТА КРИТЕРІЇ ЕФЕКТИВНОСТІ ОСВІТНЬОГО ПРОЄКТУ БЕЗБАР’ЄРНОСТІ ІНКЛЮЗИВНОГО МИСТЕЦТВА |
Other Titles: | MONITORING AND EFFECTIVENESS CRITERIA OF THE EDUCATIONAL PROJECT OF BARRIER-FREE INCLUSIVE ART |
Authors: | Кляп, М.І. Якимович, Т.Д. Вархолик, Г.В. Голуб, І.М. |
Keywords: | моніторинг, освітній проєкт, критерії ефективності, показники ефективності, інклюзія, мистетство, професійна компетентність педагога |
Issue Date: | Oct-2023 |
Publisher: | Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій |
Citation: | Кляп М.І. Якимович Т.Д., Вархолик Г.В., Голуб І.М. Шляхи подолання загального недорозвитку мовлення у дітей дошкільного, молодшого шкільного віку та у дітей з аутизмом. Інноваційна педагогіка. Випуск 62. Том 1, 2023. С.87-90 |
Series/Report no.: | Інноваційна педагогіка. Випуск 62; |
Abstract: | У статті представлено методику внутрішнього моніторингу та розроблено критерії ефективності освітнього проєкту безбар’єрності інклюзивного мистецтва. Зазначено, що моніторинг є комплексом процедур по спостереженню, поточному оцінюванню перетворень керованого об’єкта й спрямуванню цих перетворень на досягнення заданих параметрів розвитку освітнього проекту. У процесі моніторингу проекту використано синергетичний підхід. Вокремлено етапи спрямовуючих дій щодо реалізації проекту: дестабілізаційний, орієнтаційний, організаційний та результативний. Преставлено алгоритм та схарактеризовано етапи проєкту: формування мети і завдань моніторингу; складання програми, добір інструментарію для проведення моніторингу (цілеспрямований вибір анкет, тестів, методик, карт спостережень тощо); організація дослідження (складання плану, визначення терміна проведення і реалізація дослідження у спланованому режимі); проведення спостережень, збір даних та результатів виконання етапів проекту за обраними методиками оброблення та аналіз даних (за допомогою методів математичної статистики та описове пояснення); на основі інтерпретованих даних вироблення рекомендацій для вдосконалення проекту; корекція – внесення певних змін під час реалізації прокту на основі запропонованих рекомендацій; контроль – фіксування правильного виконання вироблених рекомендацій. Зазначено, що дослідження якості виконання проекту проводився за індикаторами ефективної діяльності. Критерії згруповані за такими показниками: управління проектом; якісний склад учасників; професійна компетентність педагога; матеріально-технічна база і комплексно-методичне забезпечення підготовки; ефективність навчання та рівень досягнень тощо. Оброблення та аналіз даних здійснювалось за допомогою методів математичної статистики, а також передбачало описове пояснення. Проєкт розрахований на створення художнього осередку для учнів з порушенням слуху та підтримки індивідуальної культурно-мистецької діяльності дітей. |
Type: | Text |
Publication type: | Стаття |
URI: | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/61751 |
ISSN: | 2663-6085 |
Appears in Collections: | Наукові публікації кафедри фізичної реабілітації |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Безбарєрність інкл мистецтва. 10.23.pdf | article | 151.5 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.