Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/61751
Title: МОНІТОРИНГ ТА КРИТЕРІЇ ЕФЕКТИВНОСТІ ОСВІТНЬОГО ПРОЄКТУ БЕЗБАР’ЄРНОСТІ ІНКЛЮЗИВНОГО МИСТЕЦТВА
Other Titles: MONITORING AND EFFECTIVENESS CRITERIA OF THE EDUCATIONAL PROJECT OF BARRIER-FREE INCLUSIVE ART
Authors: Кляп, М.І.
Якимович, Т.Д.
Вархолик, Г.В.
Голуб, І.М.
Keywords: моніторинг, освітній проєкт, критерії ефективності, показники ефективності, інклюзія, мистетство, професійна компетентність педагога
Issue Date: Oct-2023
Publisher: Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій
Citation: Кляп М.І. Якимович Т.Д., Вархолик Г.В., Голуб І.М. Шляхи подолання загального недорозвитку мовлення у дітей дошкільного, молодшого шкільного віку та у дітей з аутизмом. Інноваційна педагогіка. Випуск 62. Том 1, 2023. С.87-90
Series/Report no.: Інноваційна педагогіка. Випуск 62;
Abstract: У статті представлено методику внутрішнього моніторингу та розроблено критерії ефективності освітнього проєкту безбар’єрності інклюзивного мистецтва. Зазначено, що моніторинг є комплексом процедур по спостереженню, поточному оцінюванню перетворень керованого об’єкта й спрямуванню цих перетворень на досягнення заданих параметрів розвитку освітнього проекту. У процесі моніторингу проекту використано синергетичний підхід. Вокремлено етапи спрямовуючих дій щодо реалізації проекту: дестабілізаційний, орієнтаційний, організаційний та результативний. Преставлено алгоритм та схарактеризовано етапи проєкту: формування мети і завдань моніторингу; складання програми, добір інструментарію для проведення моніторингу (цілеспрямований вибір анкет, тестів, методик, карт спостережень тощо); організація дослідження (складання плану, визначення терміна проведення і реалізація дослідження у спланованому режимі); проведення спостережень, збір даних та результатів виконання етапів проекту за обраними методиками оброблення та аналіз даних (за допомогою методів математичної статистики та описове пояснення); на основі інтерпретованих даних вироблення рекомендацій для вдосконалення проекту; корекція – внесення певних змін під час реалізації прокту на основі запропонованих рекомендацій; контроль – фіксування правильного виконання вироблених рекомендацій. Зазначено, що дослідження якості виконання проекту проводився за індикаторами ефективної діяльності. Критерії згруповані за такими показниками: управління проектом; якісний склад учасників; професійна компетентність педагога; матеріально-технічна база і комплексно-методичне забезпечення підготовки; ефективність навчання та рівень досягнень тощо. Оброблення та аналіз даних здійснювалось за допомогою методів математичної статистики, а також передбачало описове пояснення. Проєкт розрахований на створення художнього осередку для учнів з порушенням слуху та підтримки індивідуальної культурно-мистецької діяльності дітей.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/61751
ISSN: 2663-6085
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри фізичної реабілітації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Безбарєрність інкл мистецтва. 10.23.pdfarticle151.5 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.