Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/61751
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКляп, М.І.-
dc.contributor.authorЯкимович, Т.Д.-
dc.contributor.authorВархолик, Г.В.-
dc.contributor.authorГолуб, І.М.-
dc.date.accessioned2024-05-05T06:46:50Z-
dc.date.available2024-05-05T06:46:50Z-
dc.date.issued2023-10-
dc.identifier.citationКляп М.І. Якимович Т.Д., Вархолик Г.В., Голуб І.М. Шляхи подолання загального недорозвитку мовлення у дітей дошкільного, молодшого шкільного віку та у дітей з аутизмом. Інноваційна педагогіка. Випуск 62. Том 1, 2023. С.87-90uk
dc.identifier.issn2663-6085-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/61751-
dc.description.abstractУ статті представлено методику внутрішнього моніторингу та розроблено критерії ефективності освітнього проєкту безбар’єрності інклюзивного мистецтва. Зазначено, що моніторинг є комплексом процедур по спостереженню, поточному оцінюванню перетворень керованого об’єкта й спрямуванню цих перетворень на досягнення заданих параметрів розвитку освітнього проекту. У процесі моніторингу проекту використано синергетичний підхід. Вокремлено етапи спрямовуючих дій щодо реалізації проекту: дестабілізаційний, орієнтаційний, організаційний та результативний. Преставлено алгоритм та схарактеризовано етапи проєкту: формування мети і завдань моніторингу; складання програми, добір інструментарію для проведення моніторингу (цілеспрямований вибір анкет, тестів, методик, карт спостережень тощо); організація дослідження (складання плану, визначення терміна проведення і реалізація дослідження у спланованому режимі); проведення спостережень, збір даних та результатів виконання етапів проекту за обраними методиками оброблення та аналіз даних (за допомогою методів математичної статистики та описове пояснення); на основі інтерпретованих даних вироблення рекомендацій для вдосконалення проекту; корекція – внесення певних змін під час реалізації прокту на основі запропонованих рекомендацій; контроль – фіксування правильного виконання вироблених рекомендацій. Зазначено, що дослідження якості виконання проекту проводився за індикаторами ефективної діяльності. Критерії згруповані за такими показниками: управління проектом; якісний склад учасників; професійна компетентність педагога; матеріально-технічна база і комплексно-методичне забезпечення підготовки; ефективність навчання та рівень досягнень тощо. Оброблення та аналіз даних здійснювалось за допомогою методів математичної статистики, а також передбачало описове пояснення. Проєкт розрахований на створення художнього осередку для учнів з порушенням слуху та підтримки індивідуальної культурно-мистецької діяльності дітей.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherПричорноморський науково-дослідний інститут економіки та інноваційuk
dc.relation.ispartofseriesІнноваційна педагогіка. Випуск 62;-
dc.subjectмоніторингuk
dc.subjectосвітній проєктuk
dc.subjectкритерії ефективностіuk
dc.subjectпоказники ефективностіuk
dc.subjectінклюзія, мистетствоuk
dc.subjectпрофесійна компетентність педагогаuk
dc.titleМОНІТОРИНГ ТА КРИТЕРІЇ ЕФЕКТИВНОСТІ ОСВІТНЬОГО ПРОЄКТУ БЕЗБАР’ЄРНОСТІ ІНКЛЮЗИВНОГО МИСТЕЦТВАuk
dc.title.alternativeMONITORING AND EFFECTIVENESS CRITERIA OF THE EDUCATIONAL PROJECT OF BARRIER-FREE INCLUSIVE ARTuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри фізичної реабілітації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Безбарєрність інкл мистецтва. 10.23.pdfarticle151.5 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.