Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6204
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Товканець, Оксана Сергіївна | - |
dc.date.accessioned | 2016-01-25T09:57:57Z | - |
dc.date.available | 2016-01-25T09:57:57Z | - |
dc.date.issued | 2011 | - |
dc.identifier.citation | Товканець, О. С. Молодіжна субкультура і девіантна поведінка / О. С. Товканець // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2011. – Вип. 22. – С. 170–172. – Бібліогр.: с. 172 (3 назви). | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6204 | - |
dc.description.abstract | У статті розглядаються актуальні проблеми девіантної поведінки учнів. Підкреслюється зв'язок між молодіжною субкультурою і девіантною поведінкою. Ключові слова: молодіжна субкультура, девіації, учні. | uk |
dc.description.abstract | In this article the important questions of the schoolchildrens’ deviations have been considered. The connection between the subculture of the youth and deviations has been underlined. Key words: youth subculture, deviations, schoolchildren. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Видавництво УжНУ «Говерла» | uk |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка. Соціальна робота; | - |
dc.subject | молодіжна субкультура | uk |
dc.subject | девіації | uk |
dc.subject | учні | uk |
dc.title | Молодіжна субкультура і девіантна поведінка | uk |
dc.title.alternative | Youth subculture and deviative behaviour | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Appears in Collections: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 22 - 2011 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
МОЛОДІЖНА СУБКУЛЬТУРА І ДЕВІАНТНА ПОВЕДІНКА.pdf | 159.2 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.