Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6221
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЦабан, Надія Іванівна-
dc.date.accessioned2016-01-25T11:57:39Z-
dc.date.available2016-01-25T11:57:39Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationЦабан, Н. І. Аспектний аналіз реформування соціальної освіти у Німеччині / Н. І. Цабан // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2011. – Вип. 22. – С. 181–184. – Бібліогр.: с. 184 (13 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6221-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано окремі аспекти системних змін у сфері соціальної освіти Німеччини, котрі, на нашу думку, мають важливе значення для можливостей удосконалення вітчизняної системи освіти. А саме: переваги та недоліки впровадження ідей Болонського процесу, структурні зміни у сфері освіти, реорганізацію спеціальностей фахових вищих шкіл, розвиток бакалаврських та магістерських програм. У статті показано сукупність елементів, від яких залежить якість освіти. Ключові слова: освітня реформа, академізація освіти, професійна підготовка соціальних працівників, якість освіти, конкурентоспроможність випускників вищих навчальних закладів.uk
dc.description.abstractThe author of the article has analyzed some aspects of systemic change in social education in Germany, which we believe are significant opportunities for improving the national education system. Namely: Advantages and disadvantages of the ideologies of the Bologna Process, structural changes in education, reorganization of the specialties of higher professional schools, development of undergraduate and master's programs. The article presents a set of elements that affect the quality of education. Keywords: Educational reform, academisatsion of education, professional training of social workers, education quality, competitive graduates.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ «Говерла»uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectосвітня реформаuk
dc.subjectакадемізація освітиuk
dc.subjectпрофесійна підготовка соціальних працівниківuk
dc.subjectякість освітиuk
dc.subjectконкурентоспроможність випускників вищих навчальних закладівuk
dc.titleАспектний аналіз реформування соціальної освіти у Німеччиніuk
dc.title.alternativeAnalysis of social education reform in Germanyuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 22 - 2011



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.