Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6269
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЗембицька, Марина Володимирівна-
dc.date.accessioned2016-01-26T13:20:12Z-
dc.date.available2016-01-26T13:20:12Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationЗембицька, М. В. Структурний аналіз програм підтримки молодих учителів у США / М. В. Зембицька // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2011. – Вип. 23. – С. 43–46. – Бібліогр.: с. 45 (9 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6269-
dc.description.abstractУ статті здійснено аналіз змісту і структури програм підтримки молодих учителів у США під час періоду їх професійної адаптації. Зокрема, визначено зміст поняття «програма підготовки молодих учителів»; з’ясовано мету, завдання, принципи й особливості розробки та реалізації програм підтримки вчителів-початківців у США; досліджено їх ефективність щодо подолання плинності педагогічних кадрів і забезпечення професійного розвитку молодих учителів. Ключові слова: молодий учитель (вчитель-початківець), координатор програми, наставник, наставництво, програма підтримки молодих учителів, професійний розвиток.uk
dc.description.abstractThe author of the article has analysed the content and structure of U.S. induction programs. Particularly, the study focuses on the definition of the term “induction program”; specification of the purpose, goals, principles and features of induction program development and implementation in the USA; and proves their effectiveness for novice teacher professional development and retention. Key words: induction program, mentoring, mentor, novice (new, beginning) teacher, professional development, program coordinator.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ «Говерла»uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectмолодий учитель (вчитель-початківець)uk
dc.subjectкоординатор програмиuk
dc.subjectнаставникuk
dc.subjectнаставництвоuk
dc.subjectпрограма підтримки молодих учителівuk
dc.subjectпрофесійний розвитокuk
dc.titleСтруктурний аналіз програм підтримки молодих учителів у СШАuk
dc.title.alternativeStructural analysis of induction programs in the USAuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 23 - 2011



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.