Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6269
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Зембицька, Марина Володимирівна | - |
dc.date.accessioned | 2016-01-26T13:20:12Z | - |
dc.date.available | 2016-01-26T13:20:12Z | - |
dc.date.issued | 2011 | - |
dc.identifier.citation | Зембицька, М. В. Структурний аналіз програм підтримки молодих учителів у США / М. В. Зембицька // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2011. – Вип. 23. – С. 43–46. – Бібліогр.: с. 45 (9 назв). | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6269 | - |
dc.description.abstract | У статті здійснено аналіз змісту і структури програм підтримки молодих учителів у США під час періоду їх професійної адаптації. Зокрема, визначено зміст поняття «програма підготовки молодих учителів»; з’ясовано мету, завдання, принципи й особливості розробки та реалізації програм підтримки вчителів-початківців у США; досліджено їх ефективність щодо подолання плинності педагогічних кадрів і забезпечення професійного розвитку молодих учителів. Ключові слова: молодий учитель (вчитель-початківець), координатор програми, наставник, наставництво, програма підтримки молодих учителів, професійний розвиток. | uk |
dc.description.abstract | The author of the article has analysed the content and structure of U.S. induction programs. Particularly, the study focuses on the definition of the term “induction program”; specification of the purpose, goals, principles and features of induction program development and implementation in the USA; and proves their effectiveness for novice teacher professional development and retention. Key words: induction program, mentoring, mentor, novice (new, beginning) teacher, professional development, program coordinator. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Видавництво УжНУ «Говерла» | uk |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка. Соціальна робота; | - |
dc.subject | молодий учитель (вчитель-початківець) | uk |
dc.subject | координатор програми | uk |
dc.subject | наставник | uk |
dc.subject | наставництво | uk |
dc.subject | програма підтримки молодих учителів | uk |
dc.subject | професійний розвиток | uk |
dc.title | Структурний аналіз програм підтримки молодих учителів у США | uk |
dc.title.alternative | Structural analysis of induction programs in the USA | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Appears in Collections: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 23 - 2011 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
СТРУКТУРНИЙ АНАЛІЗ ПРОГРАМ ПІДТРИМКИ МОЛОДИХ УЧИТЕЛІВ У США.pdf | 207.1 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.